September 29, 2010

Apologies for inconvenience, the video is scheduled to be restored and will be restored between 2 and 8 weeks. Please contact admin @ pkpolitics dot com if you want this video earlier.

Watch another episode of Views on News with Dr. Shahid Masood.

88 Comments

  1. ALi Ch says:

    Obama gives Pakistan ultimatum

    http://www.presstv.ir/detail/144542.html

    سلیم رضا بھائی یہ لو نیا کٹا کھلنے لگا ہے کیانی نے بھی کل یہی مشورہ دیا ہو گا زرداری کو کہ چپ رہو میں تمہاری حکومت گرنے نہیں دوں گا
    آج چوہدری نثار صاحب نے بھی کچھ اسی کسم کے تحفظات کا اندیشہ دیا ہے حامد میر کے پروگرام میں

  2. @Masood Ahmad said:
    Such a waste of time, i’m really shocked to see faces like SHEEDA TALLI, FAISAL SALEH and KABEER WASTEE ….. they are part of drain, just next to Musharraf.

    ——————————————

    Who is Sheeda Talli?????????

  3. جاگدے رہنا ، ساڈے تے نہ رہنا !..آخر کیوں؟…رؤف کلاسرا

    سیاسی بحران تیز ہونے کے ساتھ حکمرانوں کی مار دھاڑ میں بھی اضافہ ہو رہا ہے۔ سارے مل کر اس طرح لوٹ مار پر لگے ہوئے ہیں کہ لگتا ہے کہ قیامت آنے والی ہے اور جس کے پاس بھی نوٹوں بھرا بریف کیس نہیں ہوگا شاید اسے حساب کتاب والی لائن میں نہیں لگنے دیا جائے گا۔ میرے دوست حفیظ اللہ نیازی میرا پچھلا کالم “The dancing fountain” پڑھ کر ابھی تک صدمے کی حالت میں ہیں۔ میں نے سوچا کہ میانوالی کا یہ گورا چٹا لمبا چوڑا نیازی صدمے کی حالت میں ہی رہے تو بہتر ہے ورنہ پتہ نہیں ہوش میں آ کر وہ کیا کر گزرے لہذا حکمرانوں کی چند اور عیاشیاں پیش خدمت ہیں۔
    صوبہ سرحد سے تعلق رکھنے والے ایک ارب پتی وزیر جنہوں نے جنرل مشرف کے وزیر کے طور پر ان کو یہاں تک پیشکش کی تھی کہ اگر وہ اجازت دیں تو اسلام کے نام پر ووٹ لینے والے اس وقت کے صوبہ سرحد کے مولویوں کی پوری اسمبلی کو محض دو ارب روپے میں خرید لے، آج کل وہ موصوف وزیر پٹرولیم بننے کیلے ایک تگڑے نوجوان کو لندن میں واقع اپنے فلیٹ پر عیاشی کرا کر پچاس کروڑ روپے کی پیشکش کر چکے ہیں۔ میں نے حیرانی سے اس مصدقہ خبر دینے والے کو کہا کہ آپ کیا بات کرتے ہیں پٹرولیم منسٹری میں تو ہمارے دوست نوید قمر فرانسیسی کمپنی کے ساتھ ایک ہی رات میں بیس ارب ڈالر کی ڈیل کر گزرتے ہیں جو بعد میں سپریم کورٹ کے حکم پر روک دی جاتی ہے۔ بھلا پچاس کروڑ روپے کی کیا اہمیت ہے۔
    اس نے کہا حضور جنہوں نے انہیں پٹرولیم منسٹر لگوانا ہے ان کی اتنی ہی اوقات ہے۔ اس ارب پتی وزیر نے اپنا جال بڑے اچھے طریقے سے بچھایا ہوا ہے۔ جنرل مشرف کے دور میں بھی وزیر تھے اور اب صدر زرداری کے بھی وہ چہیتے وزیروں میں سے ہیں۔ حکومت فوجی ہو یا سیاسی وہ دونوں کو خریدنا جانتے ہیں۔ دل کے اتنے اچھے ہیں کہ پی ایم ایل کیو کے ایک ایم این اے کو چیئرمین سینیٹ کے زیر استعمال رہنے والی ایک بلٹ پروف مرسیڈیز کار ایک جعلی آکشن کرا کر محض سولہ لاکھ روپے میں لیکر دے دی ہے۔ اس نوازش کے بدلے میں پی ایم ایل کیو کے وہ ایم این اے صاحب جس طریقے سے ان کے پٹرولیم اور گیس کے کاروبار کا مفادات کا اسٹینڈنگ کمیٹی میں خیال رکھتے ہیں وہ ایک الگ کہانی ہے جو پھر کسی وقت تفصیل سے بیان کی جائے گی۔
    میرا خیال تھا کہ پیپلز پارٹی کی ایم این اے شیری رحمن کچھ مختلف ثابت ہوں گی لیکن انہوں نے بھی وہی شارٹ کٹ اپنایا جو ہماری اشرافیہ کی بیگمات کا ایک پسندیدہ مشغلہ بن چکا ہے۔ انہوں نے اپنا ایک این جی او ٹائپ تھنک ٹینک بنا لیا ہے۔ کچھ روز قبل اس کا افتتاح وزیراعظم یوسف رضا گیلانی نے کیا۔ جب ہم سیلاب سے متاثر ہونے والے لوگوں کیلئے دنیا بھر سے بھیک مانگ رہے ہیں اس وقت گیلانی صاحب نے عوام کی کمائی میں سے پانچ کروڑ روپے نکال کر شیری رحمن کے حوالے کیے۔ میرا خیال تھا کہ شیری رحمن یہ کہہ کر یہ پیسے لینے سے انکار کر دیں گی کہ میری اس این جی او سے زیادہ ان پیسوں کی ضرورت سیلاب زدگان کو تھی۔ بھلا گھر آئی دولت کو کون ٹھکراتا ہے۔ میری شیری رحمن سے بات ہوئی۔ وہ بتانے لگیں کہ وہ یہ پیسے نہیں لینا چاہتی تھیں وزیر اعظم زبردستی دے گئے۔ اچانک انہیں کچھ خیال آیا اور وہ بولیں کہ نظریہ پاکستان ٹرسٹ کو بھی تو انہی گیلانی صاحب نے دس کروڑ روپے دیئے تھے۔ جب گیلانی صاحب شیری رحمن کو یہ پانچ کروڑ روپے دے رہے تھے اسی وقت یہ انکشاف ہوا کہ ریڈیو پاکستان کے سینکڑوں ملازمین کو پچھلے کئی برسوں سے پانچ کروڑ روپے کے میڈیکل بلز حکومت نے یہ کہہ کر ادا نہیں کیے تھے کہ خزانے میں پیسے نہیں تھے۔
    اتوار کے روز اسلام آباد کے صحافیوں کی وزیر اعظم یوسف رضا گیلانی سے ملاقات ہوئی تو میں ان سے یہ پوچھے بغیر نہ رہ سکا کہ کیا سیاست اور جمہوریت کا مقصد یہ ہے کہ ان کی حکومت کے وزراء کھل کر کرپشن کرتے رہیں اور وہ الٹا ان کا احتساب کرنے کے بجائے ان کا دفاع کرتے رہیں۔ میں نے گیلانی صاحب سے کہا کہ دو تین وزیروں کو چھوڑ کر آپ کا بھلا کونسا ایسا لاڈلہ وزیر ہے جس کے خلاف دستاویزی ثبوتوں کے ساتھ سکینڈل نہ چھپا ہو۔ انہوں نے آگے سے مجھے ایک ایسی بات کہی کہ میرے سمیت سب صحافیوں کا منہ کھلے کا کھلا رہ گیا۔ وہ بولے کہ آپ لوگ یہ ثبوت لیکر عدالتوں میں جائیں اور وہاں کرپشن ثابت کریں۔ میں نے کہا گیلانی صاحب اب ایک رپورٹر جان جوکھوں میں جا کر پہلے سکینڈل تلاش کرے، پھر لڑ بھڑ کر اپنے اخبار میں چھپوائے، اس کے بعد دس لاکھ روپے فیس ادا کر کے ایک وکیل تلاش کرے اور پھر سپریم کورٹ کو کہے کہ جناب اب آپ اس پر ایکشن لیں۔مطلب ہے آپ کچھ نہیں کریں گے۔ میں نے انہیں بتایا کہ سپریم کورٹ نے ایل این جی سکینڈل پر وزارت پٹرولیم کے مالکان کے خلاف کارروائی کا حکم دیا تھا۔ آپ نے چھ ماہ میں اب تک کچھ نہیں کیا اور نہ ہی کریں گے۔ الٹا نوید قمر اپنی پرانی سکینڈل زدہ سمری لیکر دوبارہ ای سی سی کے پاس پہنچ گئے کہ اب دوبارہ بیس ارب ڈالر کی ڈیل بغیر کسی فل سٹاپ اورکومہ کی تبدیلی کے اسی فرانسیسی کمپنی کو دے دیں۔
    پہلے عدالت نے ان کا کچھ نہیں بگاڑا اور پھر آپ نے ان کے خلاف کوئی کارروائی نہیں کی۔ گیلانی صاحب بولے کہ ان کے وزیر قانون ڈاکٹر بابر اعوان نے یہ ساری ڈیل یہ کہہ کر رکوا دی تھی کہ سپریم کورٹ کے فیصلے کی روشنی میں اس کا نئے سرے کا ٹینڈر جاری کیا جائے۔ بقول گیلانی صاحب نوید قمر صاحب ان پر بڑا شدید دباؤ ڈال رہے تھے کہ وہ ڈاکٹر بابر اعوان کو کہہ کر ان سے ان کی مرضی کی قانونی رائے لیکر انہیں بیس ارب ڈالر کی یہ ڈیل کرنے دیں۔
    دیکھتے ہیں کہ آخری فتح نوید قمر کی ہو گی اور وہ بیس ارب ڈالر کی ڈیل منطور کرا لیں گے یا اس ارب پتی وزیر کی جو نوید قمر کی جگہ لینے کیلئے پچاس کروڑ کی بولی لگا چکا ہے اور اپنے مزید پارلیمانی دوستوں کیلئے قومی اسمبلی اور سینیٹ سیکرٹریٹ سے سولہ سولہ لاکھ روپے کی کچھ اور بلٹ پروف مرسیڈیز کاریں جعلی آکشن کے ذریعے تلاش کر رہا ہے۔تاہم جاتے جاتے گیلانی صاحب مجھے یہ سمجھا گئے کہ آئندہ اسکینڈل کے ساتھ ساتھ اپنا وکیل بھی تلاش کر لیا کرو جوسپریم کورٹ جا کر ان کے وزیروں کے خلاف مقدمہ بھی لڑے، مطلب جاگدے رہنا ، ساڈے تے نہ رہنا !

    http://ejang.jang.com.pk/9-30-2010/images/06_04.gif

  4. حکومت سے باہر آ کر یہ لوگ کتنے مظلوم نظر آتے ہیں بلکے یوں کہوں تو زیادہ سہی ہو گا کہ کتنے عوام عوام سے لگتے ہیں- ہر شخص کے پاس کچھ حیرت ناک قسم کی معلومات ہیں جو وہ سہی وقت کے انتظار میں اپنے دل میں چھوپا ے بیٹھا ہے جو کبھی نہیں آے گا- جیسا ایک عام عقل رکھنے والے کے لیے ہماری فلموں میں کوئی سسپنس نہیں ہوتا اسی طرھا ان سیاست دانوں کی باتوں میں بھی کچھ نہیں بس ایک ہی مقصد جو سب جانتے ہیں

  5. http://ejang.jang.com.pk/9-30-2010/images/12_09.gif

    ان بیچاروں کو اپنے ووٹ کی طاقت کا کیا پتا. ہمارے ملک کی دو نمبر سیاست میں دو نمبر ووٹ ہی کاسٹ ہوتے ہیں. اسی لئے آج بھی بی بی زندہ ہے. غریب دو وقت کی روٹی کو ترس تھے ہیں اور گیلانی زرداری سے لے کر قائرہ ہر کوئی اپنی ماشوقاؤں کو نواز رہا ہے.

  6. Bawa says:

    بول کہ لب آزاد ہیں تیرے …… بول جو کچھ کہنا ہے کہہ دے

    عدالتیں جمہوری دور میں ہی کیوں متحرک ہوتی ہیں، خورشید شاہ

    اسلام آباد (اظہر سید/نمائندہ جنگ) وفاقی وزیر محنت افرادی قوت سید خورشید شاہ نے کہا ہے کہ پاکستان کی عدالتیں ہمیشہ جمہوری حکومتوں کے دوران متحرک ہوتی ہیں اور آمرانہ حکومتوں میں دم سادھے بیٹھی رہتی ہیں۔ چیف جسٹس افتخار چوہدری سپریم کورٹ کے اس بینچ کے خلاف کارروائی کیوں نہیں کرتے جس نے ایک آمر کو آئین میں ترامیم کا اختیار دے دیا اور اس بینچ کے خلاف کارروائی کیوں نہیں کی جاتی جس نے بی اے کی ڈگری کو الیکشن کیلئے لازمی قرار دینے کیلئے جنرل مشرف کو قانون میں تبدیلی کا حق دیا۔ فرد واحد کو آئین میں ترمیم کا حق دینے والے سپریم کورٹ کے بینچ کے تمام کردار آج ہی زندہ اور موجود ہیں۔ گزشتہ روز جنگ سے گفتگو کرتے ہوئے انہوں نے کہا کہ ذوالفقار علی بھٹو جیسے بڑے رہنما کو عدالت کے ذریعے قتل کر دیا گیا۔ سپریم کورٹ کے اس بینچ کے جسٹس نسیم حسن شاہ آج بھی زندہ ہیں جو اعتراف کر چکے ہیں کہ ذوالفقار علی بھٹو کو دباؤ میں پھانسی دیدی گئی تھی۔ سپریم کورٹ کم از کم اس عدالتی قتل کے ذمہ دار کو تو سزا دے دے۔

    http://www.jang.net/urdu/details.asp?nid=471379

  7. Bawa says:

    بول کہ لب آزاد ہیں تیرے …… بول جو کچھ کہنا ہے کہہ دے

    بھٹو ، بینظیر اور بگٹی کی قاتل فوج ہے، عبدالقیوم خان جتوئی

    کوئٹہ (نمائندہ جنگ، ایجنسیاں) وزیر مملکت برائے دفاعی پیداوار سردار عبدالقیوم خان جتوئی نے فوج اور عدلیہ پر سنگین الزامات عائد کئے ہیں، فوج کو بینظیر اور بگٹی کا قاتل قرار دیتے ہوئے انہوں نے کہا ہے کہ ہم نے انہیں بوٹ اس لئے پہنائے ہیں کہ وہ سرحدوں کی حفاظت کریں نہ کہ ہمارے حقوق غصب اور ہمارے رہنماؤں نواب بگٹی، ذوالفقار بھٹو اور بے نظیر بھٹو کو شہید کریں۔ نواب بگٹی کو فوج نے قتل کیا کیونکہ اس وقت پرویز مشرف وردی میں تھے اور صدر بھی تھے، ان کے حکم سے نواب بگٹی کو شہید کیاگیا. بوٹوں کی آوازیں آرہی ہیں تو آنے دیں، بوٹوں سے ہمیشہ لڑے ہیں اور آئندہ بھی لڑتے رہیں گے۔ اب واضح کر دیا ہے کہ آئندہ کوئی ادارہ اپنے اختیارات سے تجاوز نہ کرے اور نہ ہی ماضی کو دہرانے دیں گے، عدلیہ پارلیمنٹ، فوج اور کابینہ اپنے اپنے دائرہ کار میں رہتے ہوئے کام کریں گے، یہاں ماضی میں احتساب صرف سیاستدانوں کا ہوا ہے جنرل، جج اور بیوروکریٹس کا احتساب کوئی نہیں کرتا۔
    http://www.jang.net/urdu/archive/details.asp?nid=470312

  8. Bawa says:

    @ ALi Ch
    آسلام علیکم باوا جی
    باری باری سب جیالے بول رہے ہیں الله خیر کرے لگتا ہے کام چوکس ہونے والا ہے

    …………………………..

    و علیکم السلام علی بھائی. میں ایک نمبر مسلم لیگی ہوں. نظریاتی مسلم لیگی

  9. Bawa says:

    رکن قومی اسمبلی کے حکم پرقتل کیا“ذاتی محافظ کی گفتگو آج جیو ایف آئی آر میں نشر ہوگی

    کراچی (جنگ نیوز)جیوکے پروگرام ”ایف آئی آر“ میں ناظرین معطل رکن قومی اسمبلی کے ذاتی محافظ کا یہ اعتراف سنیں گے کہ اس نے ایم این اے کے حکم پر 16 سال قبل ٹیکسی ڈرائیور کو قتل کیا. ٹیکسی ڈرائیور قتل کیس سے متعلق اسپیشل رپورٹ میں ایم این اے کے سابق ذاتی محافظ کا خصوصی انٹرویو بھی پروگرام میں شامل ہے۔

    یہ ایم این اے کون ہے؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

  10. Bawa says:

    Generals in Pakistan Push for Shake-Up of Government

    By JANE PERLEZ

    American officials, say it has left them increasingly disillusioned with Mr. Zardari, a deeply unpopular president who was elected two and a half years ago on a wave of sympathy after the assassination of his wife, former Prime Minister Benazir Bhutto.

    In a meeting on Monday that was played on the front page of Pakistan’s newspapers, the army chief, Gen. Ashfaq Parvez Kayani, confronted the president and his prime minister, Yousaf Raza Gilani, over incompetence and corruption in the government.

    According to the press and Pakistani officials familiar with the conversation, the general demanded that they dismiss at least some ministers in the oversized 60-member cabinet, many of whom face corruption charges.

    The civilian government has so far resisted the general’s demand. But the meeting was widely interpreted by the Pakistani news media, which has grown increasingly hostile to the president, as a rebuke to the civilian politicians and as having pushed the government to the brink.

    After the meeting, the president’s office issued a statement, approved by all the men, saying they had agreed “to protect the democratic process and to resolve all issues in accordance with the constitution.”

    A Pakistani official close to the president who was familiar with the conversation but did not want to be identified, said, “The president made it clear that he would not leave, come what may.”
    “Sanity had prevailed,” the official added.

    http://www.nytimes.com/2010/09/29/world/asia/29pstan.html?_r=1&pagewanted=print

  11. senior says:

    إن دنوں میں تاریخ کے ورق الٹ رہا ہوں اس وقت سے :
    ۱۔ جب عیسائی راھب نے آپؐ کے چچا کو کہا تھا کہ آپؐ کو اس جگہ سے فوراً لے جائیں مبادہ اہل یہود کو پتہ چل جائے
    ۲۔ جب جنگ احد میں نبیؐ کے حکم کو نظر انداز کر دیا گیا تھا
    ۳۔ جب حضرت علی(کرم اللہ وجہٗ) خلافت سے دست بردار ہوئے
    ۴۔ جب مسلمانوں نے اندلس(سپین) کھو دیا
    ۵۔ جب سلطنت عثمانیہ کا دور ختم ہوا
    ۶۔ جب دنیائے عرب عیسائیوں اور نصرانیوں کے ہاتھ آ گیا
    ۷۔ جب بوسنیہ کے مسلمانوں کا قتل عام ہوا
    ۸۔ جب پاکستان نے اپنا ایٹمی پروگرام رول ؓیک کنے سے انکار کیا۔

    لہٰذا آپ لوگ إس وقت تیل دیکھیں اور تیل کی دھار دیکھیں۔ بقول ڈاکٹر قدیر خان صاحب ’’ مسلمانوں میں غداری کی بھر مار ہے‘‘

  12. alwi says:

    نئی پاکستانی حکومت
    انصارعباسی صدر مملکت
    حسن نثار وزير اعظم
    شاہد مسعود وزير داخلہ
    جاويد چوہدری وزير اطلاعات
    روف کلاسرا وزير دفاع
    کامران خان وزير خارجہ
    نزير ناجی وزير قبائلی علاقاجات کشمير
    اسما شيرازی بہبود آبادی
    مير بخاری وزير غير پارلميانی امور
    طلعت حسين وزير پانی و بجلی
    کاشف عباسی وزير ماليات

  13. KAWA says:

    The more you hear about the deeds of Musharraf, the more you realize how evil the man was… It amazes me how such a manipulative character ever made to a general in army?

    Even if you discard 80% of what Faisal Saleh is stating, it’s still too much to digest. It’s no wonder that the prestige of our armed forces fell down so low during Musharraf’s rule.

  14. @Senior

    اگر وقت لگے تو داستان ایمان فروشوں کی پڑھ کر دیکھئے گا . مسلمانوں میں غدار اس وقت بھی تھے اور آج بھی ہیں اسی لئے ہر طرح کے وسایل ہونے کے باوجود جوتے کھا رہے ہیں.
    ہماری بقا صرف الله کے سامنے سر جھکانے اور جس نام پر یہ ملک حاصل کیا تھا اس راہ کی طرف لوٹنے میں ہی ہے.

  15. Salam says:

    there is some background to this program which anchor and guest didn’t share, there is some reason why faisal saleh hayat proposed this one-to-one program to disclose the program, perhaps to put pressure on nawaz to fall in line?

    timing of disclosure is important, not sure what is plan here but there is someone who unleashed mr. faisal saleh hayaat, just like we have similar episode when mr. brig billa got unleashed :mrgreen:

  16. ALi Ch says:

    کیانی صاحب غیرت کا مظاہرہ کرو زرداری کو بچانے کی بجاے پاکستان کو بچاؤ یا مستعفی ہو جاؤ

    Nato raid ‘kills Pakistan troops’

    Nato is launching more raids into Pakistan in pursuit of militants
    Three Pakistani soldiers were killed in a Nato helicopter attack near the Afghan border, Pakistani officials say.

    Security officials said Nato helicopters entered Pakistani airspace and targeted a paramilitary checkpoint.

    Pakistani officials have now stopped Nato supply trucks from crossing the border at Torkham.

    A Nato official confirmed there was an attack, but said that it believed it was in Afghan airspace. She added that the incident was under investigation.

    Pakistani officials say they stopped the Nato trucks because of “security considerations”.

    New pattern
    The BBC’s M Ilyas Khan in Islamabad says that this is is the second attack by Nato-led International Security Assistance Force (Isaf) helicopters on suspected fleeing militants in the country’s Kurram area since last weekend.

    On 28 September a similar strike took place in Kurram, witnesses say.

    A day earlier, Isaf helicopters reportedly chased militants into the neighbouring region of North Waziristan, killing more than 30 of them.

    Our correspondent says that the latest strikes have set a new pattern in the US-led “war on terror” in Pakistani tribal areas.

    Until now, unmanned drone aircraft have been carrying out strikes against al-Qaeda and Taliban targets in the area.

    But it seems that coalition forces have now decided to start using the “hot-pursuit” option as well.

    The strikes come after months of pressure from the western coalition urging Pakistan to launch a clean-up operation against militant groups in its North Waziristan tribal area.

    Pakistan has argued that this would be difficult because troops are already spread too thinly to open a new front against the militants, especially when many soldiers have been helping out with recent flood relief operations.

    Last week Pakistan protested after Nato forces crossed the border and killed about 50 alleged militants.

    A Pakistani official told AFP news agency that Thursday’s attack was “unprovoked”.

    “Nato helicopters entered our airspace and targeted a paramilitary checkpost killing three soldiers and wounding three others,” the official said.

    ‘Response options’
    Officials say the checkpost came under fire for about half an hour and three soldiers were wounded in addition to those killed.

    Pakistan says that its forces have been over-stretched because of recent floods
    Another official told the Reuters news agency that Pakistan would consider “response options” if Nato continued to violate its sovereignty.

    In a statement, Nato said it had carried out an attack on suspected insurgents near a coalition base in the border area of Dand Patan district, in Afghanistan’s Paktiya province.

    However, it said that the helicopter did not cross into Pakistani airspace, and that it was working with Pakistan “to ascertain if the two events are linked”.

    Isaf spokeswoman Maj Sunset Belinsky said the helicopters did not cross into Pakistan from Paktia province, despite Pakistani military officials informing them that their border forces had been attacked.

    “Isaf is working with Pakistan to ascertain if the two events are linked. The matter remains under investigation,” she said.

    http://www.bbc.co.uk/news/world-south-asia-11441279

  17. ezadyarkhan says:

    @ Khali Dukan

    یہ فیصل صالح حیات ناک سے ہر وقت پھوں پھوں کی آواز نکلتا ہے، لگتا ہے خالدہ ریاست مرحوم کی بد دعا ہے

    Yar app key kamal key observation hai !!

  18. http://dunyanews.tv/newsite/main_category.php?nid=16525&catid=2&flag=d

    بابر ا عوان اور لطیف کھوسہ کے ساتھ ساتھ ان تمام وکلا پر ہزار ہ لعنت . ایک طرف ملک میں سیلاب اور نیٹو کی تباہ کاریاں ہیں اور دوسری طرف اپنے مطلب کا جج لگوا کرانصاف کا خون کر نے کے لئے غنڈہ گردی ہو رہی ہے

  19. senior says:

    @ Canada1

    مجھے چند محترم کا طعنہ کھائے جاتا ہے جسکی وجہ سے پرانی مثالوں اور محاورات سے ذبان بندی اپنائی ہے مگر حالات اور واقعات کا ظہور کچھ إسطرح سے ہوتا ہے کہ مجھے منہ کھولنا ہی پڑھتا ہے۔ مثال وہ ہوتی جو ہر طرح سے منطبق ہو۔ اور مثال میں تھوڑی سی سینس آف ہیومر ہو تو سونے پر سہاگہ ۔ یہ نہیں کہ میں خانگی ماحولیات سے مبرا ہوں میری بھی بہو بیٹیاں ہیں‘ مائیں ہیں اور بہنیں ہیں۔ چونکہ میں إس فورم کو علم و تدریس کا بھی ایک ذریعہ سمجھتا ہوں إس لئے میں لازم سمجھتا ہوں کہ جن لوگوں کو علم نہ ہو وہ بھی ایسے یونی ورسل ٹرتھ‘ اخان‘ محاورات اور إیڈیمز سے واقف ہوں۔ تو إس فورم میں تمام خواتین سے پیشگی معافی مانگتے ہوئے :
    دروغ بر گردن راوی۔
    کسی جنگل میں ایک ہاتھی مرا پڑا تھا۔ سونگتے سونگتے ایک بھوکا گیدڑ وہاں پہنچا اور ہاتھی کی پچھلی طرف سے ہاتھی کو کھانا شروع کیا جوں جوں اسے گوشت مزے دار لگا کھاتا گیا اور دعوت اڑائی۔ آہستہ آہستہ وہ ہاتھی کے پیٹ میں گھسا جا رہا تھا ۔ جب وہ خوب سیر ہو گیا تو اسنے پیٹ سے باہر نکلنا چاہا مگر وہ کھا کھا کر إتنا پھول گیا ہوا کہ اسکا ہاتھی کے پیٹ سے باہر نکلنا محال ہو گیا اور لگا چیخنے ۔ اسکی آہ زاری سن کے ایک لومڑی وہاں پہنچی اور اسنے کہا کہ کھا بھی رہے اور کسی تکلیف سے چیخ بھی رہے ہو اصل ماجرا کیا ہے؟ گیدڑ نے اسے بتایا کہ اب مجھ سے باہر نہیں نکلا جا رہا۔ لومڑی نے اسے ڈائیٹنگ کی ترکیب بتائی اور کہا آئندہ کیلئے یاد رکھو ’’بڑوں کی ۔۔۔۔۔۔میں گھسوگے تو یہی حال ہو گا‘‘
    تو بھائی ! یہ لوگ امریکیوں کے چنگل میں پوری طرح پھنس چکے ہوئے ہیں یہ جتنا مرضی کوشش کر لیں یہ ہاتھی کے پیٹ سے باہر نہیں نکل سکتے چاہے پاک آرمی ہو یا پاکستان کی گورنمنٹ !!!

  20. atruepakistani says:

    Oh meray Allah,,,,yeh pakistani politician kab such bolein gy…..in 2003 when a journalist ask Faisal Saleh Hayat about Afia sidiqi arrest ,,he replied…………..Agar aap Afia key kartoot dekhein to aap key rongatay kharey ho jaein gy..(yeh mein ny khud Jang akhbaar mein perha tha)If someone has the exact date and page of the newspaper please share it.
    thanks.

  21. Mujtaba says:

    @
    atruepakistani said:
    Oh meray Allah,,,,yeh pakistani politician kab such bolein gy…..in 2003 when a journalist ask Faisal Saleh Hayat about Afia sidiqi arrest ,,he replied…………..Agar aap Afia key kartoot dekhein to aap key rongatay kharey ho jaein gy..(yeh mein ny khud Jang akhbaar mein perha tha)If someone has the exact date and page of the newspaper please share it.
    thanks.
    ———————————
    haram ke janay haram hi bakain ge na … when I used to got to my junior school my fellow kids used to repeate the slogan … faisal sala … gandah naala

  22. ukpaki1 says:

    salam
    @Bawa bhai
    nice to c u here, when did u join back this forum. sorry i m asking this as i haven’t been able to read all the comments on programs during the last couple of days. I contacted Mujtaba through email and we had a discussion about u.

    How shamelessly faisal salesh hayat was admitting that CIA and FBI have been operating in pakistan since long. Now everyone knows that haqqani is issuing visas to blackwater agents and they r carrying out their activities without any check and that crook denied visa to american journalist who wanted to start a compaign in aafia’s favour. what else we can expect from this sold out govt. ministers, politicians.

    May ALLAH bless Pakistan and Pakistanis.

  23. Bawa says:

    @ Faarigh Jazbati

    و علیکم السلام فارغ جذباتی بھائی. الطاف حسین نے نہ صرف آپکا آئدئیا چرایا ہے بلکہ جذباتی بھی بہت زیادہ ہوگئے ہیں. یوں یوں ڈاکٹر عمران فاروق قتل کیس کی تفتیس آگے بڑھ رہی ہے انکے جذباتی پن میں اضافہ ہوتا جا رہا ہے. اب تو انہوں نے برطانیہ اور امریکا کو بھی آنکھیں دکھانا شروع کر دی ہیں

  24. Bawa says:

    @ ukpaki1

    بھائی جی. آپکے پیارو محبت کا بہت شکریہ. آپ نے میری غیر موجودگی کو محسوس کیا اس پر آپکا احسان مند ہوں. مجتبیٰ بھائی نے آپکو غیر حاضری کی وجہ بتا ہی دی ہوگی. جہاں تک فورم پر واپسی کا تعلق ہے تو

    بزم یاران میں آ نکلتا ہوں جب طبیت اداس ہوتی ہے

  25. Mujtaba says:

    ابھی کچھ دن پہلے چیف جسٹس نے کہا کہ .. اگر آئیں کی حفاظت نہ کریں تو کل کو کوئی آ کہ ملک کو سیکولر بنا دے گا … بات کا مطالب تو جو بھی تھا اس پر کیا بات کریں یہاں تو لوگوں کو ہر بات ان کی اپنی عقل کے حساب سے نظر آتی ہے .. لیکن .. ایک صاحب جو ظاہر ہے روشن خیال اور سیکولر واقع ہوئے ہیں .. اس بات پی بڑا تلملائے …
    میری گزارشی تمام بےغیرت معاف کی جیے گا روشن خیالوں سے یہ ہے کہ آپ نے جو مسلمانوں والے نام رکھے ہوئے ہیں اس کا تکلف بھی رہنے ہی دی جیے اور جب حرکتیں جارج مائیکل اور سنڈی جیسی کرنی ہیں تو نام بھی ووہی رکھ لیں …
    اوہ یاد آیا .. میں کس سے کہ رہا ہوں …اپ کے یہ بہروپ والے نام تو ہم لوگوں کے لیے ہیں .. باہر کی دنیا میں تو آپ بوب .. مائیک اور وہ آپ کے جو لیڈر ہیں … مستقبل میںآپ کی پارٹی کے بادشاہ بنیں گے اور شاید ہماری بد قسمتی سے ملک کے بھی … ان کا نام بل ہے .. اور نام کا کیا ہے یہاں لوگ باپ بدل لیتے ہیں .. اور ہمیں بتاتے ہیں .. بلاول بھٹو زرداری …
    ویسے تو لعنت بھیجنے کو دل کرتا ہے لیکن یہ سوچ کر چپ رہتے ہیں کہ کائنات کی ہر چیز تو اپ پی لعنت بھیج رہی ہے .. ہم سے کون سا اس میں کوئی اضافہ ہو جانا ہے .. پھر بھی
    از راہ تکلف عرض ہے کہ … دور فٹے منہ …

  26. Bawa says:

    @ Mujtaba
    mera sawala qaumm ke be ghairat ( yani roshan khial) or broad minded … logon se jo is forum per bhi shaid hon
    http://www.express.com.pk/epaper/PoPupwindow.aspx?newsID=1101064427&Issue=NP_LHE&Date=20101001

    yeh kis bat ka azm ho raha hai .. pehlay dopata ser se gaya ab galay se bhi gir gaya …
    4 haraf …. roshan khiali aur us ka perchar kernay walay secular hazraat pe

    اج آکھاں ضیاء الحق نوں، کتھوں قبراں وچوں بول

  27. Mujtaba says:

    اس فورم پہ بڑے بڑے پرہے لکھے بھی ہیں میرے جیسے طالب علم بھی ہیں اور کچھ اجڈ ڈگریاں سر پہ اٹھائے انتہائے جہالت کی منہ بولتی تصویر بھی …
    میں نے یہاں کے عالموں سے بہت سی باتیں سیکھی بھی ہیں … خود میں نے زندگی کا بیشتر حصّہ مختلیف مضمون پڑنے میں اور مختلف علموں کے فاضلوں سے علم حاصل کرنے میں گزار دیا … گو کہ عمر ہے ہی کتنی پر میں علما کی محفلوں می حاضرین کی جوتوں پر بیٹھ کر کبھی حساب اور کبھی حدیث .. کبھی ادب اور کبھی فلکیات کے لیکچر لینے کا شرف حاصل کرتا رہا ہوں … لمز کی فضا اور پنجاب پبلک لائیبریری کی انتہائی پورانی اور بوسیدہ الماریوں میں موجود کتابیں میرے علم کی پیاس کو بڑھاتی ہی رہی ہیں .. یہی شوق مجھے تاریخ اور تاریخ در تاریخ پڑھنے پر مائل کرتا رہا .. سو میں نے اپنی دانست میں تاریخ کے ہر دور کو کچھ نہ کچھ ضرور پڑھا … تاریخ کی ان کتابوں میں مجھے پاکستان کی تاریخ جن کتابوں نے پڑھائی ان میں سے ہر ایک سچا ہونے کی دعوے دار تھی .. لیکن میری نظر میں … قمر اجانلوی کی جہان لوح و قلم … سب سے زیادہ قابل بھروسہ کتاب ہے ..
    خیر یہ تو ایک تمہید بلا ضرورت ٹھہری … اصل موضوع یہ ہے کہ میں نے اس سلطنت کی جتنی بھی تاریخ پڑھی ایک بات حیران کن حد تک افسوس ناک ہے کہ … اس قوم پر جتنے بھی حکمران آئے وہ کرپٹ تو تھے ہی .. لیکن اس سے بڑھ کر نا اہل تھے … ان سب نے مل کر اس وطن کو تباہی کے دہانے پر لا کھڑا کیا .. اور رہی سہی کسر جناب مشرف صاحب نے پوری کر دی .. جنہوں نے دہشت گردی کا بھوت بوتل سے نکالا پھر اس کو پروان چڑھایا اور پھر اس ناری مخلوق پر تیل چھڑکا … اس پر ضرورت اس عمل کی تھی .. کہ اب ایک انتہائی ایماندار اور قابل حکومت آئے جو شائد ہمیں تباہی سے تو نہ بچا سکے کیوں کہ سر دست تباہی سے بچنا ممکن نظر نہیں آتا لیکن صرف اتنا ہی کر دے کہ تباہی کو تھوڑا سا موخر کر دے .. لیکن نہیں .. ہمارے پیارے وطن کے پیارے پیارے لوگ … ایسا نہیں چاہتے .. ووٹ تو بی بی کو دیا جس کا مطلب بھی تباہی کی ریل گری کو تیز گام بنانا تھا .. اوپر سے وہ تو شہید ہو گیئں اور زرداری صاحب پارٹی کو ہائی جیک کر کے ہم پر وارد ہو گئے ..
    بےشرمی .. بے حیائی اور ظلم کی انتہا .. یعنی زرداری صاحب.. ہر کاروباری آدمی سے زرداری ٹکس تو وصول کر ہی رہے ہیں .. اس کے علاوہ .. اپنے ہر چور ڈاکو اور لٹیرے ساتھی کو ہر اہم عہدے پر بھی بیٹھا رہے ہیں اور انھیں کھلی چھٹی نہیں بلکہ ان کو فرض سونپا گیا ہے کہ لوٹو … اور لوٹو .. کچھ بچ نہ پائے سب لوٹ لو ..
    اور عدالتوں کو ایک الگ کھیل میں الجھا دیا … سوال یہ ہے کہ اگر خط لکھنے سے اتنی بے عزتی ہوتی ہے .. اپنے خلاف مقدمے کھولنا بے عزتی کی بات ہے تو .. پہلے انسانوں والے کام کرتے .. خیر انسان ہوں تو کام انسانوں والے ہوں نہ .. دوسری بات یہ کہ اگر اس بات سے بے عزتی ہوتی ہو تو دننیا بھر کے مہذب معاشروں میں حکمران اپنے خلاف خود مقدمے کھلواتے ہیں کہ ہم بے قصور ہیں ہمرا دامن داغ دار نہیں اس لیے ہمارے نام پر جو الزام کا داغ ہے اس کو دھو ڈالیے ..
    خیر یہ تو ایک ثانوی پہلو ہے .. قصہ مختصر یہ ہے کہ ہم تو تباہی کی طرف جا ہی رہے ہیں .. بس پی پی پی والوں نے اور ان کے ووٹر سپورٹر نے ہماری اس تباہ کن ریل گاڑی کو بلٹ ٹرین میں تبدیل کر دیا ہے …
    آپ کا میرا اور ہم سب کا الله حافظ

  28. Mr.Faisal is winning election due to his Makhdoom status and illiteracy in his constituency people are very simple and they trust their “Pirs” who is big exploiter actually they are created by British for political reasons Faisal’s fourfathers served the Queen got thousands of Acres of Land .

    He Faisal & his Aunt Abida Hussain many times elected but they never did any development work Roads conditions are very bad somewhere no electricity no schools and there is one bridge constructed on chenab River after many years of suffering of the people but it is two years waiting inauguration because both Syed wanted to put their Name plate there that this was constructed by the efforts of Abida or Faisal and the poor people still cannot use that bridge.
    Mr.Faisal is most unfaithful person he was given ticket and after wining the election he became “LOTA”
    and formed another group Patriot it was stabbing in the back of PPPP Mohtarma paid heavy price due to these unfaithful persons God never forgive this kind of people he is known corrupt and defaulter he was pardon by Musharraf and all his loan was forgiven.

    The interesting thing is that Dr.Shahid Masood why he has invited this “LOTA” we can say a LOTA has been invited by a LOTA.

  29. These views on news threads and the continuous BS that is spouted here are a testament and a case study as to why we, as a nation, ARE F.V.C.K.E.D.

    Jaisi bad-rooh (Dungar Dawkturr), vaisay farishtay!

    nuff said.

  30. senior says:

    Helicopter attacks:
    You may believe it or not, these attacks have been made in accordance with the wishes and instructions of the present regime – specifically by Mr. Zardari. Since he and the present government obviously is in a fix from internal situation as well as externally. To save his skin, there is no other alternative. Everyone knows he’s a crook person. He’s so patriotic that he can sell Pakistan. So much so, since he’s (so called) supreme commander, he can and will hand over our atomic sites as well as war heads to NATO and Americans.

  31. aliimran says:

    کسی سے حال دل زار مت کہو سائیں
    یہ وقت جیسے بھی گزرے،گرار لو سائیں
    وہ اس طرح سے بچھڑے کہ مل نہیں سکتے
    وہ اب نہ آیئں گے،انکو صدا نہ دو سائیں
    تمہیں پیام دئیے ہیں صبا کے ہاتھ بہت
    تمھارے شہر میں ہیں،تم جو آ سکو سائیں
    نہ مال و زر کی تمنا،نہ جاہ و حشمت کی
    ملیں گے پیار سے ہم ایسے لوگ تو سائیں
    کہیں تو کس سے کہیں،اور سنے تو کون سنے؟
    گزر گئی ہے محبت میں ہم پے جو سائیں
    اکیلے جاگتے رہنے سے کچھ نہیں ہو گا
    تمام خواب میں ہیں،تم بھی سو جو سائیں

  32. Mujtaba says:

    اگر مجھ سے کوئی پوچھے کہ قائد کے پاکستان کا یہ حشر کس نے کیا .. کوئی ایک نام لو تو
    میرا جواب ہو گا … ذولفقارعلی بھٹو ..

  33. Mujtaba says:

    لوگ کہتے ہیں اس کو غلط پھانسی ہوئی .. اول تو یہ باتیں وقت وقت کی بات ہیں ورنہ پھانسی تو صحیح تھی .. اس نے ایک نہیں ہزاروں کو مروایا .. لیکن .. لوگوں کو تو ضیا نے بھی مروایا .. مشرف نے بھی اوروں نے بھی …
    میں تو ایک بات پوچھتا ہوں … کیا اس نے نیشنلایزیشیں کی تھی .. یا نہیں ؟
    اگر کی تھی تو صرف اس بات پر اس کو ایک لکھ دفع پھانسی دی جا سکتی ہے .. اور دی جانی چاہیئے
    جہان فوجی آمروں کو قبروں سے نکل کر پھانسی دینے کی باتیں ہوتی ہیں ووہان اس ملک کے بد ترین آمر اور بد ترین حکمران کو قبر سے نکل کر پھانسی دینے کی بات بھی ہونی چاہہے .. نہ صرف وہ بد ترین اور ظالم ترین آمر تھا .. بلکہ … یہ وہ شخص تھا جس نے میرے وطن کی اینٹ سے اینٹ بجا دی .. میرے عوام کو عوام سے لڑا دیا .. لوگوں کو دھڑوں میں تقسیم کر ددیا .. سینس آف آنر شپ اور سینس آف کونٹینٹ مینٹ شپ چھین لی …. یعنی کہ یہ ہمارے لوگ ہیں یہ ہماری چیز ہے یہ ہمارا وطن ہے یہ سانجھا ہے یہ سانجھی سڑک ہے .. یہ سانجھا شہر ہے .. ہمارا ہے سب کا ہے .. یہ چھین کر لے گیا .. اور اس پر نیشنلایزیشیں کر دی .. اکانومی کا بھرکس نکال دیا .. سرمایہ اور سرمایہ دار دونوں ملک سے ایسے بھاگے کہ آج تک نہیں لوٹے …
    لیکن
    لیکن
    ————- کے ہاں
    بھٹو آج بھی زندہ ہے
    اسی بات پی کسی شاعر نے کیا خوب کہا ہے
    در فٹے منہ

  34. وزیراعظم سیکرٹریٹ کے اخراجات 64.58 فیصد بڑھ گئے

    اسلام آباد( عمر چیمہ) وزیراعظم یوسف رضا گیلانی نے عہدے کا حلف اٹھانے کے بعد دوسرے محکموں کے سامنے مثال قائم کر نے کیلئے وزیراعظم سیکرٹریٹ کے اخراجات میں 40 فیصد کمی کا اعلان کیاتھا۔ تاہم وزیراعظم سیکرٹریٹ نے مالی سال 2008-09ء کے دوران بجٹ میں مختص کردہ گرانٹ سے 64.58 فیصد زائد اخراجات کئے۔ یہ انکشاف آڈٹ رپورٹ میں کیا گیا ہے۔ وزیراعظم گیلانی پہلے ہی وزارت عظمیٰ کا عہدہ سنبھالنے سے پہلے ایک ”پینی“ بھی ٹیکس نہ دیتے اور عہدہ سنبھالنے کے بعد اپنی تنخواہ پر پورا ٹیکس نہ دینے کے حوالے سے شہ سرخیوں میں رہے ہیں۔ وزیراعظم سیکرٹریٹ کیلئے بجٹ میں 9کروڑ ساڑھے 4لاکھ روپے رکھے گئے تھے تاہم اس کے اخراجات بڑھ کر 15کروڑ ساڑھے5لاکھ روپے تک پہنچ گئے جو کہ مختص کردہ بجٹ سے64.58 فیصد زائد ہے۔

    http://ejang.jang.com.pk/10-1-2010/images/1014.gif

  35. @ Mujtaba
    Zulifqar Ali Bhutto was a great visionary leader the world admire Zulifqar Ali Bhutto leaders like Chairman Mao, Chou in Lai, Jamal Abdul Nasir, President Sukarno, President Jan F Kennedy King Faisal of Saudi Arabia all these renowned leaders respect Bhutto not only as Pakistani leader but also as undisputed leader of the Asia We being Pakistani must be proud that he was our leader who first time give awareness to the poor and underprivileged people of Pakistan that they are also human being and have the equal rights he was leader of the poors he give his life for the people of Pakistan look even today his grave is ruling this country.

    Mr. Mujtaba your wording about Z.A. Bhutto shows your low level thinking it like some one is spitting on the Sky, when Z.A. Bhutto took power country was just defeated in war with India Nation was crying in sad state his wise leadership took the Nation out of depression brought back 90 thousands our prisoners of WAR took back all the war lost territories. initiated the Nuclear Program today Pakistan is Atomic Power the only Muslim State in the World he was the founding father of this program.
    The Whole Muslim world was United under his leadership the Arabs first time used oil as weapon in 1973 Arab Israel war the all Europe , America , Far East, people were riding bicycles the economy of the world was crippled it was the Idea of that great Z.A. Bhutto small man like you cannot make Z.A. Bhutto small.
    Want to tell you he will live for ever in the hearts and minds of the people of Pakistan.

    ” JAB TAK SURAJ CHAND RAHE GA BHUTTO TERA NAAM RAHEY GA” INSHA ALLAH

  36. Mujtaba says:

    @ imtiaz1959
    Mr. Imtiaz …. main tapa hua hon aur meir tap ap pe niklay gi tu ap ko buhut derd ho ga …
    is liye personal qisam ke comment pas na karain .. aur auqat main rahain
    now come to the point …
    Bhutto was a clever but very cunning person who made of fool of these people and asgher khan who is no doubt much more reliable person than any one else in politicians .. old or new .. i m not talking that .. says that bhuto said .. merey sath mil jao .. yeh awam bewaqoof ahi is ko mil ker bwewaqoof banayen ge hamaray hath main denda ho ga .. kisi ki mijhal nahin ho gi aur hum 20 sal tek hakoomat kar4in ge ..
    the leaders u named .. placed their nations in the list of most successful nations ..
    what did bhutto do?
    answer me .. what did he do .. ?
    us ne kia kia ?
    how many dams did he build …?? .. .how many roads .. what did he do to bureaucracy .. what did he do to industry .. what did he do to the society …
    what happened to economy .. can you bring up the economic growth chart in his tenure …
    leave every thing
    i have a very simple question
    did he nationalize or not?
    han ya nahin
    agar han tu baqi behes ki zaroorat nahin hai he killed hundred of thousands of pakistanis economically at that very moment ..
    lekin .. bhuto aaj bhi zindah hai
    aur kisi shair ne kia khoob kaha hai
    agay tu ap ko pata hi hai

  37. Bawa says:

    @ Mujtaba

    تم کتنے بھٹو مارو گے‘
    جو قریہ قریہ ماتم ہے
    اور بستی بستی آنسو ہے
    صحرا صحرا آنکھیں ہیں
    اور مقتل مقتل نعرہ ہے
    سنگ ستاروں کے لیکر
    وہ چاند چمکتا نکلے گا
    ’تم کتنے بھٹو ماروگے
    ہر گھر سے بھٹو نکلے گا‘
    جو قتل ہوئی وہ خوشبو ہے
    تم کتنا رستہ روکو گے
    وہ اک ایسا جادو تھی
    جو سر پر چڑہ کر بولے گی
    ہر زنداں کے ہر مقفل کو
    وہ چابی بن کر کھولے گی
    شور ہواؤں کا بن کر
    وہ آنگن آنگن ہولے گی
    تم زندہ ہوکر مردہ ہو
    وہ مردہ ہوکر زندہ ہے
    ’تم کتنے بھٹو ماروگے
    ہر گھر سے بھٹو نکلے گا‘
    تم خاکی وردی والے ہو
    یا کالی داڑھی والے ہو
    تم نیلے پیلے اودے ہو
    یا گورے ہو یا کالے ہو
    تم ڈاکو چور لٹیرے ہو
    یا قومی غنڈے سالے ہو
    اپنے اور پرائے ہو
    یا اندھیاروں کے پالے ہو
    وہ شام شفق کی آنکھوں میں
    وہ سوہنی ساکھ سویروں کی
    ’تم کتنے بھٹو ماروگے
    ہر گھر سے بھٹو نکلے گا‘
    وہ دیس دکھی کی کوئل تھی
    یا تھر میں برکھا ساون کی
    وہ پیاری ہنسی بچوں کی
    یا موسم لڈیاں پاون کی
    تم کالی راتیں چوروں کی
    وہ پنکھ پکھیرو موروں کی
    ’تم کتنے بھٹو ماروگے
    ہر گھر سے بھٹو نکلے گا‘
    وہ بہن کسانوں کی پیاری
    وہ بیٹی مل مزدوروں کی
    وہ قیدی تھی زرداروں کی
    عیاروں کی سرداروں کی
    جرنیلوں کی غداروں کی
    ایک نہتی لڑکی تھی
    اور پیشی تھی درباروں کی
    ’تم کتنے بھٹو مارو گے
    ہر گھر سے بھٹو نکلےگا‘
    وہ بیٹی تھی پنج آبوں کی
    خیبر کی بولانوں کی
    وہ سندھ مدینے کی بیٹی
    وہ نئی کہانی کربل کی
    وہ خوں میں لت پت پنڈی میں
    بندوقیں تھیں بم گولے تھے
    وہ تنہا پیاسی ہرنی تھی
    اور ہر سو قاتل ٹولے تھے
    اے رت چناروں سے کہنا
    وہ آنی ہے، وہ آنی ہے
    وہ سندر خواب حقیقت بن
    چھاجانی ہے، چھا جانی ہے
    وہ بھیانک سپنا آمر کا
    ’تم کتنے بھٹو ماروگے
    ہر گھر سے بھٹو نکلے گا‘
    وہ دریا دیس سمندر تھی
    جو تیرے میرے اندر تھی
    وہ سوندھی مٹی سندھڑی کی
    وہ لڑکی لال قلندر تھی
    ’تم کتنے بھٹو مارو گے
    ہر گھر سےبھٹو نکلے گا

    :) :)

  38. Bawa says:

    @ Mujtaba

    مجتبیٰ بھائی. غصہ تھوک دیں اور با آواز بلند نعرہ لگائیں

    کل بھی بھٹو زندہ تھا – آج بھی بھٹو زندہ ہے

    زندہ ہے بھٹو زندہ ہے – ذرا زور سے بولو زندہ ہے

  39. Mujtaba says:

    @ Bawa
    bawa bhai mujhay ap se aur sindh ki dherti se bari muhabat hai beshek wohan ke log mujhay punjabi keh ker nafrat kertay hain
    main ap ki is bat per apni bek bek bend kerta hon …
    ALLAh sab ko hadayat de
    aur jo dunia se chalay gaye un ko muaf fermaye

  40. Bawa says:

    @ Revolutionانقلاب

    چلیں بھائی جی وہ بھی لگا دیتے ہیں. سادہ کیڑا مل لگدا

    :) :)

    مرد مومن مرد حق – ضیاء الحق ضیاء الحق

    شہید کی جو موت ہے وہ قوم کی حیات ہے
    شہید کا لہو جو ہے وہ قوم کی زکات ہے

  41. Bawa says:

    @ Mujtaba

    مجتبیٰ بھائی. آپ نے پھر مجھے مات دے دی ہے. میں سمجھ رہا تھا کہ آپ مزید غصے میں آ جائیں گے لیکن اپ نے یک دم موڈ ٹھیک کر لیا. آپکے کومنٹس قابل تعریف ہیں. واقعی ہمیں مرنے والوں کے لئے دعائے مغفرت کرنی چاہئیے. خدا دلوں سے حال اور بھید جانتا ہے اور وہ صیحیح انصاف کرنے والا ہے

  42. @Mujtaba
    Well I’m not sure how old are you but I know about my self that I’m 51 years old and as a humble student of history what I understand that after Quaid e Azam we produced only two leaders Z.A. Bhutto and Benazir Bhutto before going into arguments about Bhuttos have you read Asghar Khan’s book ” Generals in Politics” read that book then quote Asghar Khan Idea of Nationalization was not at all bad Idea but the implementation and to get the result needed more time if Bhutto Sb Could get more 5 years he could transform Pakistan into welfare State he was the True friend of this country’s underprivileged people.

    Is there a single corruption case was labeled against Z.A. Bhutto even today No one can say that Bhutto was a corrupt leader. I think more than 3 Millions Pakistanis are working abroad human resources export Bhutto has started just to kill the poverty he gives the right of Passport to the all citizens of the country regardless poor or rich it was never before he was such a brave leader who could defy Americans and the whole west kindly read the history what you are quoting are oppositions political statement it has no value at all and sir I never cross my limit always keeping myself in my “Auqat” but when you say that Bhutto KO das bar phansi Deni chahiye thi” it really intolerable I request you to study Bhuttos there are many books available.

  43. Truthlover says:

    @Imtiaz,
    I have nothing against your views regarding Z.A.Bhutto, who was a leader of great calibre. He was an emotional leader of an emotional nation anmd thus made many mistakes and his biggest blunder was to hand pluck a treacherous general. Even though I’m not a Bhutto fan, I never can say that he was corrupt. He was arrogant, inslulting and over confident and all these vices played a negative roll and ultimately killed him.
    Benazeer on the other hand never was a leader of integrity or miss clean. She had charisma and talent to lead but she was too weak a personality and became a prey for her beastly and corrupt husband. No great leader would have allow a golddigger to do as he pleased. She lost the credibility and became also a victim of some conspiracy, where herhusband and closest party members were also involved.

  44. Mujtaba says:

    @ imtiaz1959 said:
    @Mujtaba
    Well I’m not sure how old are you but I know about my self that I’m 51 years old and as a humble student of history what I understand that after Quaid e Azam we produced only two leaders Z.A. Bhutto and Benazir Bhutto before going into arguments about Bhuttos have you read Asghar Khan’s book ” Generals in Politics” read that book then quote Asghar Khan Idea of Nationalization was not at all bad Idea but the implementation and to get the result needed more time if Bhutto Sb Could get more 5 years he could transform Pakistan into welfare State he was the True friend of this country’s underprivileged people.
    —————————————–
    this is called bhuttoizm …
    yani un ka koii gunah yaad hi nahin .. qaaid ke baad azeem tareen rehnuma hain
    yeh bhi ajz hai ap ka werna ap tu shaid unhain nabi bana dain .. wali tu kahir se woh hain hi ..
    kahan se shuroo karooon aur kahan tek likhon
    inshort … if one is not blind he could easily know and see that bhutto sahib could easily get another 5 years if he wouldnt have rigged the elections of 77 …
    lekin nahin .. kiun keh woh aik farishtah thay is liye aiosa tu ho hi nahin sakta keh unhon ne election main dhandli ki ho
    hai na
    dont wanna waist my time …. and about ur age … ap ne kaha main ne man lia
    and about auqat … bhutto can be a wali for u for me he was not .. he was a very big criminal …
    in breaking pakistan he had played a very vital role … udher tum idher hum .. is ko hum kabhi nahin bhoolain ge …
    aur bhuto ke hamayati aaj gakhar se kehtay hain keh agar un ko hakoomat de etey tu woh apni merzi ka aaiin bana letey kiun keh sada aksariat chahiye thi bal bala
    pehley tu benda yeh poochay tu bhuto sahib ne masharqi pakistan main aik bhi candidate khara kiun nahin kia .. aur doosra yeh keh .. yeh kia bekwas hai .. jo bhi tha jo jeeta tha us ka heq tha woh jo merzi kerta … ywh asool ki bat thi
    inshort .. for u bhutto was a god .. for him iqtadar was a god .. and for that he made a huge fool out of very foolish people of pakistan .. all of them almost .. many came back soon .. but many stayed their ..

  45. Mujtaba says:

    and i request u to please study bhuttos …
    please
    aaap is bat ke khuda ko jawab deh ahin keh .. aap ne apna vote jo aik imanat hai us ka ghlat istemal kiun kia
    kia pa aqal nahin rekhtay thay
    kia pa mutalia nahin ker saktay thay
    arbon daaler loot ker le gaye
    kiia ap ko aray mehal nazar nahin ata
    kia ap bata saktay hain keh zardari ke arbon dalerz ke
    3.2 ke to known assets hain hidden alag ahin .. woh kahan se aye hain
    yaar hed hoti hai andhay pen ki aur andhi taqleed ki
    and it is intolerable for me that some stupid lunatics keep on voting those who made them foll who were already and still are fools …

  46. Mujtaba says:

    han aik bat se main hamaishah itefaq kia kerta hon
    woh yeh keh us ko phansi nahin honi chahiye thi
    is liye anhin keh woh begunah tha .. woh qatal to certainly us ne hi kerwaya tha … aur is bat ke gawah mojood thay jin ke samnay us ne aisa kernay ka iradah zahir kia tha ..aur woh aksar sab ke samnay hi aisi batain ker jaya kerta tha … yeh us ka over confidence tha … jo her jagah nazar ata hai ..
    khair
    mera aisa sochnay ki wajah yeh hai keh us ko phansi de di .. aur woh mujrim se mazloom ban gaya .. aur hero ben gay a.. us ko zindah rekha jata tu awam khud us ka ehtasab ker letey … ya shaid us ko aqal aa jati … jaisay nawaz sharef aur BB ko ayi
    lekin shaid aisa na hota .. BB nisbatan kamzor saisat dan aur leader thi .. aur nawaz shareef aur bhuto main jahan zid aur het dhermi mushtarik hai wohan aik faraq yeh hai keh nawazshareef ne kabhi maut ki siasat nahin ki …
    maut ki siasat kernay wlaay mushkil se palat patay ahin .. un ko begunahon ka khoon aur un ke azeez chain se jeenay nahin detay ..

  47. Mujtaba says:

    aur akhir main
    yeh bhi guzarish ahi keh tareekh ko andhi muahbat ki ankh se mat daikhain
    agar tareekh perhni hai tu jiyalon ki kitabain pehnay ki bijaye … kisi ghair janib daar shekhs ki kitab perhain
    isi liye main qamar ajanalwi ki jahan e loh o qalam ki tareef kerta hon keh woh aik unbiased book ahi
    jahan us ne bhuto ki behed tareef ki hai wohin
    woh us ki maut per likhta hai keh
    “aur youn woh skhs manon matti ke neechay dab gay .. jo be panah salahiaton aur zabardast shuala biaanni main apna sani nahin rekhta tha
    jeb taqreer kertato eewanon ke eewan hila deta .. jis ne pakistan ki saisat ka rukh badal dia .. jo apnay rastay main aa janay walay apnay behtareen doston aur muhsinon tek ko merwa dia kerta tha”

  48. Faarigh Jazbati says:

    @ Mujtaba AoA

    I dont come to this forum often so did not see your message. I dont have your email and you can take my email from Bawa Ji.
    Is there anything special your require from me. I must warn you that a nakamma person like me can hardly be of any use to anyone. :)

    FJ

  49. senior says:

    بنی إسرائیل (ماسوا پیغمبروں کے) کی متواتر روگردانیوں کو مد نظر رکھتے ہوئے اور رسول کریمؐ نے ذاتی تجربات کی بنا پر یہود و نصٰرا کے متعلق جو إرشاد فرمایا تھا کل بھی سچ تھا‘ آج بھی سچ ہے اور آئندہ ہمیشہ کیلئے سچ رہے گا۔ ہماری ۶۳ سالہ بد قسمت دور حکومت رسولؐ کے إس فرمان کو متواتر نظر انداز کرتی رہی چاہے ۶۵ کی جنگ ہو یا ۷۱ کی۔ کشمیر کا مسئلہ ہو یا پانی کا۔ عیسائیوں اور یہودیوں نے کبھی ہمارا ساتھ نہ دیا بے شک ہمارے ہی غداروں نے ان کا ساتھ دیا۔ ہم ۹ سال تک انکی جنگ لڑتے رہے۔ اپنی بے شمار فوجی۔ جن پر ہمیں فخر ہے قربان کئے بے گناہ شہری جن میں معصوم بچے اور عورتیں شامل ہیں مروائے۔ ہم میں کچھ ایسے بھی لوگ ہیں جنہوں نے وطن کی بیٹیوں کو بیچا صرف یہود و نصٰرا کی خوشنودی کیکئے۔(لعنت ہے)۔ آج إن تمام باتوں کے عوض ہمیں یہ إنعام ملا کہ انہوں نے ہماری ہی فوج پر جو انکی مدد کر رہی تھی ہیلی کاپٹروں سے نہ صرف گولے برساکر ہمارے فوجی افسروں اور جوانوں کو شہید کیا بلکہ إنٹر نیشنل سرحدوں کی خلاف وردی بھی کی۔
    جواباً پاکستان نے ناٹو کی رسد فی الحال معطل کی ہے جس پر خاصی چیخ و پکار شروع ہو گئی ہے اور پاکستان پر شدید دباو ڈالا جا رہا ہے ۔ اگر ہمارے غدار آڑھے نہ آئے تو إنتظار کریں کہ اونٹ کس کروٹ بیٹھتا ہے۔

  50. ukpaki1 says:

    salam

    @senior
    i am not fully updated about this but indeed it is a very good news that for the time being pak has suspended the supply of goods to nato. this is a bold step and if they stand by this for next couple of days then surely nato will be on its knees. i’ll try to find out more about this.
    May ALLAH bless Pakistan and Pakistanis.

  51. ukpaki1 says:

    Salam
    @Mujtaba and Imtiaz 1959

    u both got carried away. u both r right at some points and u both have difference of opinion.
    regarding the seperation of east pakistan, i was not even born at that time but whatever i studied and heard that establishment was involved in that and bhutto was an important part of establishment and as a foreign minister he made few mistakes which he admitted but when he became prime minister, he did many great things like initiated nuclear program and establishing strong relationships with other islamic countries and he was the one who along with shah faisal and yasir arafat decided to block the oil supply to america n other countries and israel also but when america got to know that they tamed yasir arafat, got killed shah faisal by his nephew and removed bhutto easily from the scene and they got it done by a general. and because of his efforts first OIC meeting was held in pakistan and credit goes to bhutto for that yes but as a foreign minister there r some question marks on him.
    bhutto certainly initiated nuclear program and got into advanced stages in zia’s era, most of the friends may not like zia but the fact is he never allowed america to say anything about nuclear program and he fought the afghan war on his terms and conditions and pak at that time used to make agreements or such things on equality basis not like these situation. and had he ruled a bit more, india could have been disintegrated bcoz he was supporting khalistan tehreek and they were very close to the targets but when benazir came into power she handedover the list of all those names of khalistan movement to indian govt. who were being supported by zia.
    anyhow as rulers bhutto and zia both didn’t act like servants of amerca, zia may have initially but he finalized the things on equality basis rather last few years of his rule he was more of an anti american man.
    May ALLAH bless Pakistan and Pakistanis

  52. Mujtaba says:

    @ukpaki1
    some times it is very difficult to put aside the emotions … the emotions I have for my country and some have for a controversial figure … as every politician is …. can have clash …
    any ways …
    regarding the goods of bhutto .. yes he was very clever person .. yes he was very clever and ambitious peron …
    about his bads .. there are many but dont want to talk on them
    about his death .. yes it was a total unjust and a blunder made by zia
    about nuclear program .. — starting a covert operation was not a big deal .. he did very right but any one in his place except the khassi musharaf .. would have done the same .. and the same is true for zia that any one in his place would have done the same … but whats the difference .. if there were any democratic no matter even a dumb head like BB or NS … instead of zia .. we would have a dozen more water reservoirs … roads and hospital … see these dictators can have a keen eye on things but they can not negotiate … never …
    now blocking the oil supply to america … what the result we got .. now they are literally all over in ur countries .. are they not .. can u do the same today .. never
    now goods of zia …
    yes he was a very very good person as far as a person is concern .. far better than bhutto as well as musharaf
    but very very cunning .. i use to say that he was the most cunning ruler this country ever has
    he was pan islamist … a good thing but many doesnt like it … he put an end to a certain sects fast growth ..
    dont want to go into the sectarian issues … but the way he opted was lethal now the very same people are killing u now …
    see we always have good and bad aspects of very same person … its hard to defend any one or say who was right and who was wrong
    so the simple way is to see who stayed by the rules .. or law or constitution …
    matter of fact none of them .. but bhutto atleast was a little democratic

  53. @ Mujtaba

    ” Phool Ki Pati SE Kat sakta hai hiray ka jigar”
    “Marde Nadan Per Kalam E narmunazuk Be asar”

    Well It is the 4th government of PPPP People of Pakistan stood by PPPP because of Bhuttos and it will be forever I dont waste my further time to Mr.Mujtaba’s rubbish arguments he is physically and morally blind.

  54. Mujtaba says:

    @ imtiaz1959 said:
    @ Mujtaba

    ” Phool Ki Pati SE Kat sakta hai hiray ka jigar”
    “Marde Nadan Per Kalam E narmunazuk Be asar”

    Well It is the 4th government of PPPP People of Pakistan stood by PPPP because of Bhuttos and it will be forever I dont waste my further time to Mr.Mujtaba’s rubbish arguments he is physically and morally blind.
    —————–
    aaap phir auqat se bahir ho rahay hain .. tameez ke dairay main rahain wernah meri tu izat hai koi nahin apni izat ki insurance hai tu theek werna bek bek na karain ..
    PPP is the only party who has elected 4 times reason is its eye catching slogan and this time it was sympathy vote as well …… but the most important part is taht this is the alst time it is in the govt. as the largest party … i am realistic … so it is possible that after 10 year it would be again in govt but not as major party .. no way till next 25 years …
    but that is only in case Pakistan remains … which is seeming to be a little difficult in the govt. of madari sahib .. .
    but sanu ki ?
    pakistan rahay na rahay lekin
    bhutto aaj bhi zindah hai …

  55. Mujtaba says:

    @ imtiaz1959 said:
    @ Mujtaba

    ” Phool Ki Pati SE Kat sakta hai hiray ka jigar”
    “Marde Nadan Per Kalam E narmunazuk Be asar”
    —————–
    yeh shair aap buhut fit baith ta hai .. aaap phir auqat se bahir ho rahay hain .. tameez ke dairay main rahain wernah meri tu izat hai koi nahin apni izat ki insurance hai tu theek werna bekwas na karain ..
    PPP is the only party who has elected 4 times reason is its eye catching slogan and this time it was sympathy vote as well …… but the most important part is taht this is the alst time it is in the govt. as the largest party … i am realistic … so it is possible that after 10 year it would be again in govt but not as major party .. no way till next 25 years …
    but that is only in case Pakistan remains … which is seeming to be a little difficult in the govt. of madari sahib .. .
    but sanu ki ?
    pakistan rahay na rahay lekin
    bhutto aaj bhi zindah hai …

  56. Mujtaba says:

    @ imtiaz1959 said:

    —————–
    yeh shair ap ke liye buhut munasib hai .. doosra aaap phir auqat se bahir ho rahay hain .. tameez ke dairay main rahain wernah meri tu izat hai koi nahin apni izat ki insurance hai tu theek werna bekwaas na karain ..
    PPP is the only party who has elected 4 times reason is andhi muhabat … and this time it was sympathy vote as well …and so does it has the most of the part in the present day situation in pakistan .. at least for sure in economic situation … but the most important part is that this is the last time it is in the govt. as the largest party … i am realistic … so it is possible that after 10 year it would be again in govt but not as major party .. no way till next 25 years …
    but that is only in case Pakistan remains … which is seeming to be a little difficult in the govt. of Mr. 10%.. .
    but sanu ki ?
    pakistan rahay na rahay lekin
    bhutto aaj bhi zindah hai …

  57. We are more concerned about the survival of Pakistan who lost his beloved members of family for this country and Insha Allah it remain there because we are here to defend our motherland with our blood whenever it requires but the bullshit idiots like you will not survive who in Bhutto enmity lost their senses and this is my last argument with you.
    You deserve proper treatment better get admission in mental hospital.

  58. Bawa says:

    @ Mujtaba

    مجتبیٰ بھائی. آپکو شاید ابھی تک پتہ نہیں چل سکا کہ یہ فورم آپ جیسے سمجھدار اور پڑھے لکھے لوگوں نہیں ہے. یہ فورم میرے جیسے آوے ای آوے اور جاوے ای جاوے کے نعرے لگانے والے لوگوں کے لیے ہے جو بوقت ضرورت آسانی سے بیک وقت جیے بھٹو اور مرد مومن مرد حق ضیاء الحق کا نعرہ بلند کر سکتے ہیں. یہاں آپکے دلائل نہ کوئی سمجھنے کی کوشش کرتا ہے اور نہ ہی سمجھنے کی صلاحیت رکھتا ہے. اس لیے میری آپ سے درخواست ہے کہ اس فورم پر آپ اپنی توانائیاں نہ ضائع کیا کریں

  59. ukpaki1 says:

    salam
    @Mujtaba
    u r right, pakistan badly needs water resources. from zia to musharraf irrespective of everything they did, they all tried to make kala bagh dam but some sub national elements like ANP and some in sindh opposed kala bagh dam so fiercly that none of these rulers could do anything about it. ANP these days an even at that time was not willing to listen to anything abou that dam. i m talking about kala bagh dam bcoz it has always been a major project. ANP has played the role of a traitor at that time and they r doing the same even now. zia when tried to make that dam, these ANP ppl created hurdles and started spearding rumors that then frontier will submerge or so and even nawaz sharif and benazir tried few things about kala bagh but it was again politicized and were unable to develop that consensus and when musharraf tried to construct that dam, he was threatened by some sub national elements from sindh ‘what do u want dam or united pakistan?’ they meant if u’ll persist with the dam, we’ll seperate sindh from pakistan, it was so serious threat that person like musharraf in uniform couldn’t do anything much about it. ANP these days is opposing kala bagh so intensely and they r in frontier govt. In bhutto’s rule some case of betrayal were filed against ANP and some of them were sentenced and unfortunately they r ruling Khyber pukhtunkhwah and their grandfather i think what his name was ghafar khan, according to his will he had a desire not to be burried in pak soil thats y he was burried somewhere in afghanistan i think in qandhar. in the existance of such traitors no matter how loyal and honest ruler comes he won’t be able to create reservoirs in pakistan. this sold out govt. knows everything and they don’t raise their voice like india is blocking pak’s water and constructing dams by voilating sindh taas treaty and sold out foreign minister qureshi made a statement ‘india is not blocking our water, we ourselves r wasting our water’. God forbid, if situation remains the same about water, pak can face serious trouble in this regard.
    May ALLAH bless Pakistan and Pakistanis

  60. Mujtaba says:

    @ imtiaz1959
    M____ ____ the biggest bull sh*t idiots are u jiyalas.. piece of BS … who have thrown this country to this hell .. by voting the legacy of bhutto who has died … how ever he was … he is no more there .. and now there is only a corruption crazy highly anti pakistan … enemy of this very state … a bast*ard zardari ….
    What ever I said were my political views .. and i didnt abuse u till now …
    and if u have some point .. woh bekwas kaaro .. and this is the last time i am writing in this way .. agali baar teri woh maan bahen aik karon ga keh teri saari agali pichli pushtain yaad karain gi ..

  61. Mujtaba said:

    @ khalid Wasti
    Sir, I have answered to ur previous post on the last episode ..
    regards
    Thank u Mujtaba Sahib. I had gone through your comments and posted my remarks. If u find some time, please look into it.

  62. Dear Moderator,

    This is a forum where we discuss our point of views and every one is free to express their opinion freely and it is fundamental right of every one however there is limit and as an educated person we must stay in our moral limits and it is the responsibility of the moderators to monitor the uncivilized and abusive people like Mr.MUJTABA. Please note he has threatened me to abuse my “Maan Behan” as it appeared in his above comments I request the moderators to kick him out of this forum because it is not for abuses and ask Mr.Mujtaba that he does not have “Maan & Behan” of his own if he dare to use his dirty words as per his above comments in return he will have the same response and tell him that the “Maan & Behan” belongs to him or any one else only deserve respect not abuses and shame on such hippocrates and so called champion of civilized society.

Leave a Reply