8 thoughts on “Islamabad Tonight – 29 October 2012”

  1. Sh Rasheed revealed that Shahbaz Sharif is meeting with establishment secretly. PML-N always accuse PTI for getting support from establishment but in fact PML-N never distanced itself from establishment especially SS. NS is like a adopted child of the establishment from day one. So how they can accuse others for some thing they are guilty of them selves.

  2. پاکستان میں الیٹ کلاس کے بگڑے ہوئے بچے صرف عیاشی کرنے کے لئیے سیاست میں ہیں ہر روز ہمیں ان کے معاشقوں کی کہانیاں سننے کو مل رہی ہیں کچھ نے تو اپنی معشوقوں کو اغوا اور قتل تک کروا دیا ہوا ہے ااب یہ لوگوں کا بھی فرض ہے کہ ایسے تماشبین قسم کے سیاست دانوں اور ان کے بچوں کو ووٹ نہ دیں۔

  3. malikrashid said:
    پاکستان میں الیٹ کلاس کے بگڑے ہوئے بچے صرف عیاشی کرنے کے لئیے سیاست میں ہیں ہر روز ہمیں ان کے معاشقوں کی کہانیاں سننے کو مل رہی ہیں کچھ نے تو اپنی معشوقوں کو اغوا اور قتل تک کروا دیا ہوا ہے ااب یہ لوگوں کا بھی فرض ہے کہ ایسے تماشبین قسم کے سیاست دانوں اور ان کے بچوں کو ووٹ نہ دیں۔

    Ruling elite joins politics for power and good time only.

  4. izatmaab said:
    Sh Rasheed revealed that Shahbaz Sharif is meeting with establishment secretly. PML-N always accuse PTI for getting support from establishment but in fact PML-N never distanced itself from establishment especially SS. NS is like a adopted child of the establishment from day one. So how they can accuse others for some thing they are guilty of them selves.

    Our politicians are responsible for military interference in politics. When ever a dictator takes over most of the politicians welcome him.

  5. شیخ رشید نے بالکل درست کہا کہ سیاست دانوں کی قربانی سے لے کر جنازوں تک ہر چیز سیاسی ہوتی ہے اکثر ہمارے سیاست دان یہ بات مانتے نہیں ہیں لیکن شیخ رشید نے سچ بولا ہے

  6. ہمارے سیاست دان جب حکومت سے باہر ہوتے ہیں تو انہیں عوام اور ان کے مسائل کا بڑا خیال ہوتا ہے لیکن جیسے ہی حکومت مل جاتی ہے سب کچھ بھول جاتے ہیں

  7. tahirmalik said:
    It is always very interesting to watch and hear Sh Rasheed.

    Terms he uses in his talk are very new and different to express his views.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *