November 27, 2012

Share and discuss the latest Pakistani Political News and Views here. Feel free to include links to interesting videos, news, and articles from electronic media, newspapers or blogs. Always pretext a link with some explanation about the content of a link.

179 Comments

  1. SCheema says:

    اب ڈیم بھی عدالت کے حکم پر بنیں گے ۔

    عدالتیں بھی اب “چوٌلیں“ مارنے لگ گئی ہیں ۔

    اگر حکومت نے نہ مانا تو جج خود گارا اور سیمنٹ لے کر جائیں گے

    [img]http://jang.com.pk/jang/nov2012-daily/29-11-2012/u128265.htm[/img]

  2. Bawa says:

       چیمہ جی 

    چول اب پرانا لفظ ہوگیا ہے 

    اپ یوں لکھ سکتے 

    عدالتوں بھی اب جاوید شیخ والی باتیں کرنے لگ گئی ہیں   

  3. Bawa says:

      رضا بھائی  

    اگر آپ نے وینا ملک کی حدود کی حفاظت کا حتمی فیصلہ کر لیا ہے توکیا ہم  ربیعہ کو فارغ  سمجھیں؟ 

  4. pkpolitician says:

    پنجاب سے ناراضگی کیوں؟

    گزشتہ پینسٹھہ سالوں کے دوران پنجاب سے آخر ایسی کون سی غلطیاں ہوئیں یا پنجاب نے ایسی کون سی نا انصافیاں کی ہیں دیگر صوبوں کے ساتھہ جو دیگر صوبے پنجاب سے ناراض رہتے ہیں؟

    بعض لوگ تو مشرقی پاکستان کی علیحدگی کا ذمہ دار بھی پنجاب کو ہی ٹہراتے ہیں، کیا واقعی پنجاب ہی مشرقی پاکستان کی علیحدگی کا ذمہ دار ہے؟

    کیا پاکستان دوسرے صوبوؓ سے کماتا ہے اور سارا پیسہ پنجاب خاص کر سینٹرل پنجاب کے اوپر خرچ کردیا جاتا ہے؟

    آج کل سرائیکی صوبے کی آوازیں بھی بلند ہورہی ہیں، کیا پنجابی سرائیکیوں کا بھی استحصال کر رہے ہیں؟

    کیا بیوروکریسی اور فوج میں پنجابیوں کی تعداد زیادہ ہوتی ہے کیا پنجابی بولنے والے میرٹ کے بجائے کوٹہ سسٹم کی بنیاد پر یا محض پنجابی ہونے کی وجہ سے سلیکٹ کئے جاتے ہیں؟

    یہ سوالات کرنے کا مقصد یہاں لسانیت پھیلانا نہیں ہے بلکہ پنجاب سے ناراضگی کی اصل وجوہات جاننا ہے۔ سندھہ اور خیبر پختنخواہ تو کالا باغ ڈیم پر اعتراضات اٹھاتے ہیں تو ساتھہ میں کہتے ہیں کہ نوشہرہ ڈوب جائے گا یا دریائے سندھہ خشک ہوجائے گا وغیرہ وغیرہ وہاں بلوچستان بھی محض پنجاب دشمنی میں کالا باغ ڈیم کی مخالفت کرتا ہے۔ تو سوچا کیوں نہ یہاں بحث کی جائے کہ پنجاب سے ناراضگی کیوں؟ جانا جائے کہ وہ کیا وجوہات ہیں جس وجہ سے دیگر صوبے کے لوگ پنجاب سے ناراض رہتے ہیں۔

  5. ukpaki1 says:

    السلام و علیکم پی کے پولیٹیشن بھائی

    اصل میں پاکستان بننے سے لے کے آج تک اسٹیبلشمنٹ میں جو لوگ رہے ھیں ان میں سے زیادہ تر کا تعلق پنجاب سے رہا ہے، اس لیے پنجاب کو اکثر باتوں کا ذمہ دار ٹھہرایا جاتا ہے۔
    مشرقی پاکستان میں بھی جو فوج نے گند گھولا تو فوج میں بھی زیادہ تر کا تعلق پنجاب سے تھا۔ اور جو ٹکا خان جس کو بنگالیوں کا قصائی کہا جاتا تھا وہ بھی پنجاب سے ہی تعلق رکھتا تھا۔
    لیکن پاکستان بننے کے بعد سے اب تک پنجاب نے ہی سب سے زیادہ ترقی کی ہے، کیونکہ پنجابی کھلے دل کے اور پڑھنے لکھنے والے رہے ھیں، اور زراعت بھی اس کی ایک وجہ ہے۔ دیکھا جائے تو پنجاب سے ہی زیادہ ریوینیو آتا ہے، ٹیکس اور بل وغیرہ بھی پنجاب ہی دیتا ہے۔ کراچی میں تو اور دیگر سندھ میں تو تو لوگ بجلی کی بل تک نہیں دیتے۔ یہاں تک کہ کراچی میں ایک مسجد میں نماز تروایح بھی بجلی کی تاروں پہ کنڈے ڈال کے ادا کی جارہی تھی۔ اس طرح کی اور مثالیں بھی ہوں گی۔ اگر دیکھا جائے تو پنجاب میں تعصب دوسرے صوبوں سے بہت کم ہے۔ ورنہ سندھ میں آپ چلے جائیں اور کسی سندھی سے لڑائی کرلیں اگر آپ کو سندھی نہ آتی ہو تو بے شک آپ کی غلطی ہو یا نہ ہو آپ کو چھوڑا نہیں جائے گا۔ اب یہ جو پنجاب کے خلاف باتیں کی جاتی ہیں، یہ زیادہ تر اپنی سیاسی دوکانیں چمانے کیلیے کیا جاتا ہے۔ بلوچستان میں سوئی سے جہاں سے گیس نکلتی ہے اس کے پچیس کلومیٹر کے علاقے میں آگے گیس نہیں ہے۔ اب کیا یہ بھی پنجاب کا قصور ہے۔
    خیبر پختونخواہ میں اے این پی کی حکومت میں جب پنجاب میں آٹا مناسب دام میں یعنی حکومت کے مقرر کردہ نرخ پہ دستیاب تھا اور سستی روٹی بھی چل رہی تھی اسی وقت دوگنی قیمتوں پہ بھی خیبر پختونخواہ میں آٹا لوگوں کو نہیں مل رہا تھا ساری گندم افغانستان سمگل ہو رہی تھی۔ کیا اس میں بھی پنجاب کا قصور تھا۔
    سندھ میں بورڈ کے پیپر دو دو سو میں بھی بکتے رہے ھیں۔ یہ حال رہا ہے تعلیم کا، کیا اس میں بھی پنجاب کا قصور ہے۔
    غلام قادر جیسے وڈیرے سندھ میں جانوروں جیسا سلوک کرتے ھیں اپنی عوام سے کیا یہ بھی پنجاب کے کھاتے میں بات جاتی ہے۔
    پروپیگنڈہ زیادہ اور حقیقت بہت کم ہے۔ فوج میں پنجاب سے لوگوں کی تعداد زیادہ ہونے کی وجہ پنجاب کی آبادی بھی ہے۔

  6. ukpaki1 says:

    جہاں تک کالا باغ ڈیم کا سوال ہے تو ضیا الحق اور مشرف جیسے آمر بھی اپنی کوشش کی باوجود اس ڈیم کی تعمیر میں ناکام رہے تھے تو سول حکومت کیسے یہ سب کرتی ہے۔ اگلے پانچ دس سالوں میں پاکستان آبی قلت کا شکار ہو سکتا ہے خدانخواستہ۔ اور دوسری طرف بھارت بھی آبی جارحیت کررہا ہے۔ یہ اے این پی والے غدار اور سندھ قوم پرست جماعتیں تک اس مسئلے پہ ملک توڑنے تک کی دھمکی دیتے رہے ھیں۔ اور ان سب غداروں کو چوک میں الٹا لٹکانا چاہیے۔ خاص کر ریلوے کا قاتل بلور تو کتے کی طرح بھونکنے لگتا ہے جیسے ہی کوئی اس کے سامنے کالا باغ ڈیم کا ذکر بھی کرے

  7. ukpaki1 says:

    اپنی مندرجہ بالا تحریر جو پنجاب کے حوالے سے تھی اس میں ایک نقطہ کا اضافہ میں اور کرنا چاہوں گا کہ کیا سندھ میں کاروکاری، ونی اور بلوچستان میں ایک رسم جس میں سچے انسان کو گرم کوئلوں پر سے ننگے پاؤں گزرنا پڑتا ہے۔ کیا ان سب غیر انسانی رسومات کا ذمہ دار پنجاب ہی ہے

  8. pkpolitician says:

    رنگ رنگ ہوتا ہے چاہے کالا ہو یا سفید ڈیم ڈیم ہوتا ہے چاہے کالا باغ ڈیم ہو یا سفید باغ ڈیم۔۔۔۔۔اسلم رئیسانی چرسی

  9. Saleem Raza says:

    باوا جی
    میں وینا کی حددو ہی دیکھنے گیا تھا وہی بڑی وڈی حدودُ ہے ۔
    لیکن وینا نے کہا پہلے انڈیا والوں کو دیکھا لوُں پھر پاکستان والوں کی باری آے گی اور ساتھ صبر کی تلقین بھی کی ہے بے شک اللہ صبر کرنے والوں کے ساتھ ہے ۔

  10. pkpolitician says:

    یوکے پاکی ون بھائی وعلیکم اسلام

    ہم تو یہاں کراچی میں یہی سنتے ہیں کہ کراچی پاکستان کو ریوینیو کی مد میں ۷۰ فیصد سے زائد دینے والا شہر ہے، اور کراچی سے کمایا جاتا ہے اور پنجاب خصوصاً سینٹرل پنجاب خاص کر لاہور شہر میں لگایا جاتا ہے جیسے پہلے مشرقی پاکستان سے کماتے تھے اور وسطی پنجاب میں لگاتے تھے. باقی جہاں تک بجلی کے بلز کا تعلق ہے تو ابھی پچھلے دنوں کامران خان نے اپنے پروگرام میں ایک رپورٹ پیش کی تھی کہ پنجاب میں ۹۰ فیصد سے زائد صارفین بلز ادا کرتے ہیں جبکہ کراچی اور سندھہ میں صورتحال مختلف ہے۔ کراچی میں تو کئی علاقے ایسے ہیں جو کنڈے پر چل رہے ہیں اگر کنڈوں کو ختم کردیا جائے کراچی سے تو شاید آدی سے زیادہ لوڈ شیڈنگ ختم ہوجائے کراچی میں۔ کے ای ایس سی والے اگر کنڈے ختم کرنے جائیں تو بعض علاقوں میں انہیں شدید سیاسی دباو کا سامنا کرنا پڑتا ہے اور کنڈے ختم نہیں کئے جا سکتے۔

  11. ukpaki1 says:

    پاکستانی سیاستدان بھائی

    اگر کراچی سے یہ مختلف قسم کے مافیا ختم ہوجائیں تو کراچی ہر لحاظ سے دوبئی اور سنگاپور سے بھی بہت بہتر بن جائے اور لوگ ان جگہوں پہ سرمایہ کاری کرنے کے بجائے اور زیادہ کراچی کا رخ کریں لیکن بدقسمتی کہ دوبئی اور سنگاپور سے بہتر بننے کے بجائے یہ بیروت بنتا جارہا ہے۔
    خیر ویسے پنجاب سے تو ایسی باتیں کبھی سامنے نہیں آئیں کہ پنجاب پورے ملک کو کھلا رہا ہے میرا مطلب ہے کہ گندم دے رہا ہے۔ اصل میں ان باتوں کو اکثر پروپیگنڈہ کے طور پہ بھی استعمال کیا جاتا ہے۔ لیکن یہ جو بات آپ نے مشرقی پاکستان کے حوالے سے کہی کہ وہاں سے کما کے مغربی پاکستان پہ لگایا جاتا تھا تو یہ بات ابھی بھی ہر عمر کے بنگالی کے ذہن میں ہے۔ یہاں ایک بنگالی کولیگ سے دوران گفتگو میں پاکستان کی تعریفیں کررہا تھا، میں نے کہا کہ پاکستان کا دارلحکومت اسلام آباد دنیا کے خوبصورت اور بہترین شہروں میں سے ہے اور بہت اچھا ہے تو اس نے آگے سے جواب دیا کہ ظاہر ہے وہ تو اچھا ہو گا ہی کیونکہ وہ تو آپ لوگوں نے ہمارے پیسوں سے بنایا تھا۔ خیر ابھی بھی جن بنگالیوں سے گپ شپ ہوتی رہتی ہے وہ اپنے بڑے بزرگوں سے سنے ہوئے قصے رشتے داروں، شہریوں کے قتل عام اور خواتین سے زیادتی کے ایسے واقعات سناتے ھیں کہ انتہائی افسوس اور شرمندگی ہوتی ہے۔

  12. @pkpolitician said:
    رنگ رنگ ہوتا ہے چاہے کالا ہو یا سفید ڈیم ڈیم ہوتا ہے چاہے کالا باغ ڈیم ہو یا سفید باغ ڈیم۔۔۔۔۔اسلم رئیسانی چرسی

    ——————————-

    :) :) :)

  13. @Bawa said:
    رضا بھائی

    اگر آپ نے وینا ملک کی حدود کی حفاظت کا حتمی فیصلہ کر لیا ہے توکیا ہم ربیعہ کو فارغ سمجھیں؟

    ——————————————————————-

    رضا بھائی نہ هوئے ،،، ڈروں حملے ہوۓ ،،، جب دیکھو پاکستانی هودود میں گھس کر کوئی غلط کام کر جاتے ہیں

  14. @SCheema said:
    اکیلے جون کے مہینے میں 642 کمنٹس تھے اور اگلے پانچ مہینوں میں کمنٹس 569 ہوئے

    ————————————–
    الیکشن کے دن قریب ہیں ،، یعنی سیاسی بہار آنے والی ہے ،،، کمنٹ بھی زیادہ ہو جائیں گے

  15. pkpolitician says:

    یوکے پاکی ون بھائی

    بھائی جی واقعی اگر کراچی کو مختلف قسم کا مافیاز سے آزاد کرا لیا جائے تو کراچی ایک بہترین شہر بن جائے گا اور سرمایہ کار اپنا سرمایہ یہاں لگانے کو تیار ہوجائے گا اور اس سے پورے پاکستان کو فائدہ ہوگا۔ مگر موجودہ حکومت کے ہوتے ہوئے تو کسی قسم کی کوئی کاروائی کا کوئی امکان نہیں۔

    کراچی میں اس وقت کئی قسم کئی گروپس آپریٹ کر رہے ہیں۔ ایم کیو ایم، اے این پی، پیپلز پارٹی کی پیپلز امن کمیٹی، ایم کیو ایم حقیقی، سنی تحریک، سپاہ صحابہ، لشکر جھنگوی اور سپاہ محمد اور دیگر سندھی قوم پرست تنظیمیں۔، ایم کیو ایم کا تقریباً تمام ہی گروپس کے ساتھہ اس وقت ٹاکرا چل رہا ہے۔ ایم کیوایم والوں کو لگتا ہے اندر خانے کوئی اطلاع ملی ہوئی ہے کہ ان کے خلاف کوئی حملہ ہوسکتا ہے، جبھی شہر میں کئی علاقوں میں جہاں ایم کیو ایم کا زور ہے وہاں کئی گلیوں کے آگے پیریئر لگا دیئے گئے ہیں ایم کیو ایم کے غنڈوں نے، نائن زیرو کے آس پاس جانے والے تو تقریباً تمام ہی گلیاں مکمل طور پر بند تھیں، اب تو ساری گلیاں اور سڑکیں بند کردی گئی ہیں، اس کے علاوہ بھی کئی گلیاں بند کی جارہی ہیں اور عوام کی زندگیاں اجیرن بنائی جارہی ہے کوئی پوچھنے والا نہیں کہ کیا کراچی شہر الطاف کالیئے کے باپ کا ہے؟ کراچی کی موجودہ صورتحال کی ذمہ دار میرے نزدیک آئی ایس آئی اور ہماری پاک فوج ہے۔ کاش کہ آرمی والے جماعت اسلامی اور پیپلز پارٹی کے مقابلے میں الطاف کالیئے کو کھڑا نہ کرتے۔ کاش کہ جنرل مشرف طبلہ ماسٹر ایم کیو ایم کو فری ہینڈ نہ دیتا کراچی میں۔

  16. Saleem Raza says:

    خالی دکان said:
    تمام دوستوں کو سلام ،،،
    لچ کھلے تو بتا دیجیے گا، ہر دم لچ کا انتظار رہتا ہے
    ““““““““““““““““““`
    خالی دوکان بھائی سلام
    جب تک ہم لُچے اور لفنگے یہاں پر ہیں لچ ہر وقت کھُلا ہوتا ہے ،

    :)

  17. SCheema says:

    pkpolitician said:
    کراچی شہر میں متحدہ کے زیر اثر علاقوں کئی علاقوں میں لوگوں کی زندگی اجیرن بنادی گئی ہے۔

    —————————————-

    یہ حرامی اور کسی گندی نسل سے تعلق رکھنے والے رینجرز کراچی میں 1994 سے “امب“ لینے کے لئے بیٹھے ہیں

  18. SCheema says:

    خالی دکان said:
    @Saleem Raza

    اور اگر کالا باغ کا نام وینا ملک رکھ دیا جائے تو

    —————————

    ولی خان نے کہا تھا کہ اگر کالا باغ ڈیم بنا تو ہم اس کو بم سے اڑا دے گا ۔

    کالا باغ ڈیم کا نام وینا ملک رکھ کر آپ نے کیا اڑوانا ہے

  19. Bawa says:

    Saleem Raza said:

    باوا جی
    میں وینا کی حددو ہی دیکھنے گیا تھا وہی بڑی وڈی حدودُ ہے ۔
    لیکن وینا نے کہا پہلے انڈیا والوں کو دیکھا لوُں پھر پاکستان والوں کی باری آے گی اور ساتھ صبر کی تلقین بھی کی ہے بے شک اللہ صبر کرنے والوں کے ساتھ ہے ۔

    رضا بھائی

    ہم پھر وینا ملک اور رابیعہ ضیاء والا انکار ہی سمجھیں؟؟؟

    تسیں ڈھاڈے او – دو دو تے چوپڑیاں لیندے او

    ہمیں روکھی سوکھی بھی میسر نہیں ہے

    :( :( 😀 😀

  20. Bawa says:

    خالی دکان said:

    تمام دوستوں کو سلام ،،،
    لچ کھلے تو بتا دیجیے گا، ہر دم لچ کا انتظار رہتا ہے

    و علیکم السلام بھائی جی

    لچ تل دربار کبھی بند نہیں ہوتا اور ہر وقت لنگر جاری رہتا ہے

    جو جب چاہے، جس پر چاہے اور جتنا چاہے لچ تل سکتا ہے

  21. Bawa says:

    SAIT said:

    @pkpolitician

    Punjab produce almost 60% of total revenue of Pakistan. Karachi gives about 20% of total revenue of pakistan

    http://en.wikipedia.org/wiki/List_of_Pakistani_provinces_by_gross_domestic_product

    سائیٹ بھائی

    بہت مفید معلومات فراہم کی ہیں

    ہم تو آج تک یہی سنتے تھے کہ صرف کراچی سے ٹیکس اکٹھا ہوتا ہے اور پورا ملک کھاتا ہے

    اسکا مطلب یہ ہوا کہ پنجاب اپنا کماتا ہے اور اپنا کھاتا ہے

  22. Bawa says:

    @ خالی دکان @ Saleem Raza

    اے میرے ہمنشیں چل کہیں اور چل، اِس چمن میں اب اپنا گُزارہ نہیں
    بات وینا کی ہوتی تو سہہ لیتے ہم، اب تو رابیعہ پر بھی حق ہمارا نہیں

    :( :(

  23. Bawa says:

    SCheema said:
    خالی دکان said:
    @Saleem Raza

    اور اگر کالا باغ کا نام وینا ملک رکھ دیا جائے تو

    —————————

    ولی خان نے کہا تھا کہ اگر کالا باغ ڈیم بنا تو ہم اس کو بم سے اڑا دے گا ۔

    کالا باغ ڈیم کا نام وینا ملک رکھ کر آپ نے کیا اڑوانا ہے

    چیمہ صاحب

    جو کچھ بھی اڑے گا لوگ تبرک سمجھ کر لے جائیں گے

    :) :)

  24. Bawa says:

    [img]http://jang.com.pk/jang/dec2012-daily/01-12-2012/updates/12-1-2012_128450_1.gif[/img]

    مجھے یاد ہے جب انوکی نے جھاڑا پہلوں کو عبرتناک شکست دی تھی اور اس نے انوکی پر اسکی آنکھوں میں اگلیاں چبونے کا الزام لگایا تھا

  25. ukpaki1 says:

    خالی دکان said:
    تمام دوستوں کو سلام ،،،
    لچ کھلے تو بتا دیجیے گا، ہر دم لچ کا انتظار رہتا ہے
    _______________________________________________________________________

    وعلیکم السلام خالی دکان بھائی

    امید ہے اب لچ وافر مقدار میں تلا جائے گا۔ انتظار تو مجھے بھی تھا

  26. ukpaki1 says:

    السلام و علیکم

    سوال یہ پیدا ہوتا ہے کہ کیا واقعی کالا باغ ڈیم بننے سے نوشہرہ شہر ڈوب جائے گا۔ جہاں تک میری معلومات ہیں جو کہ میں نے کچھ عرصہ پہلے پڑھا تھا کہ اگر نوشہرہ شہر کی سطح سمندر سے بلندی کا جائزہ لیا جائے اور باقی عوامل کو بھی مدنظر رکھا جائے تو شہر کو کوئی نقصان نہیں پہنچے گا، اے این پی اور سندھ کی قوم پرست جماعتیں بجائے کوئی منطقی بات کرنے کے لوگؤن کی ذہنوں میں الٹی سیدھی باتیں ڈالی ہوئی ہیں۔

  27. SCheema says:

    نائی 27 دسمبر کو بے نظیر کے قاتلوں کو بے نقاب کرے گا ۔

    [img]http://express.com.pk/epaper/PoPupwindow.aspx?newsID=1101686116&Issue=NP_LHE&Date=20121204[/img]

  28. Bawa says:

    SCheema said:
    باوا جی ۔

    یہاں ٹھرکی کون ہے ۔ گدھا یا سوار

    چیمہ جی

    زہر کو زہر مارتا ہے

    اور

    لوہے کو لوہا کاٹتا ہے

  29. pkpolitician says:

    شاہ محمود قریشی مسلم لیگ فنکشنل میں شمولیت اختیار کرسکتے ہیں

    ق لیگ اور پیپلز پارٹی کا اتحاد ٹوٹ جائے گا، اگر عمران خان نے انتخابات کا بائیکاٹ نہ کیا تو ق لیگ اور عمران خان اگلا انتخاب مل کر لڑیں گے، لچ تل لیکس

  30. Guilty says:

    اسرا ئیل کی فلسطین پر بمباری کی ٹا ئمنگ یہ تھی

    کہ محرم الحرام کے مقدس مہینے کے شروع میں بمباری شروع کی گئی عاشورہ تک مکمل کرلی گئ

    اس پہلے بھی جہاں تک مجھے یاد ھے اسرائیل نے فلسطین پر بمباری اسلامی مقدس مہینوں کے حوالے سے کرتا رھا ھے

    مثال کے طور شاید ایک مرتبہ اسرائیل نے ما ہ رمضان کے آغاز پر گولے پھینکے

    اور ایک مرتبہ عید کے دنوں میں ایسی ھی کاروارئی کی

    اور شاید عید قربان کے دنوں میں بھی اسرائیل نے فلسطین پر بمباری کی

    یہ وہ واقعات ھیں جو مجھے یاد ھیں اگر انٹر نیٹ سے ڈیٹا نکالیں تو شاید اور بھی واضح
    ھوجائے کہ مسلمانوں پر بمباری اسلامی مقدس مہینوں کے حوالے سے بھی کی جاتی ھے

    مقدس مہینوں میں بمباری کرنے کے کیا مقا صد ھوسکتے ھیں وہ ایک الگ سوال ھے

  31. LHR says:

    “Tonight with Jasmeen” on 5 Dec is worth watching. IK full of praise of Musharraf and how Mush period of rule was golden period……watch from around 20 minutes from start

    I hope someone can put up the clips on Discuss forum where IK openly admiring Mush dor-e-hakoomat….as i seem to be banned on Discuss (for God knows what reason) for last week or so

  32. aliimran says:

    کتے کی دس صفات :حضرت حسن بصری

    حیوان اپنے مالک کا ذیادہ وفادار ہوتا ھے جبکہ انسان اپنے پروردگار کا اتنا وفادار نہی ہوتا
    حضرت حسن بصری فرماتے ہیں کہ کتے کے اندر دس صفات ایسی ہوتی ہیںکہ اگر ان میں سے ایک بھی انسان کہ پیدا ھو جائے تو وہ ولی اللہ بن سکتا ھے
    فرماتے ہیں کہ

    کتے کے اندر قناعت ہوتی ھے،جو مل جائے اسی پر قناعت کر لیتا ھے،راضی ہو جاتا ھے، یہ قانعین یا صابرین علامت ھے

    کتا اکثر بھوکا رہتا ھے، یہ صالحین کی نشانی ھے

    کوئی اس پر زور کی وجہ سے غالب آجائے تو یہ اپنی جگہ چھڑ کر دوسری جگہ چلا جاتا ھے،یہ راضیین کی علامت ھے

    اس کا مالک اسے مارے بھی سہی تویہ مالک کو چھوڑ کر نہیں جاتا-یہ مریدان صادقین کی نشانی ھے

    اگر اس کا مالک کھانا کھا رھا ہو تو باوجود طاقت اور قوت کے یہ اس کھانا نہیں چھینتا،دور سے ہی بیتھ کر دیکھتا رہتا ھے-یہ مساکین کی علامت ھے

    جب مالک اپنے گھر میں ہو تویہ دور جوتے کے پاس بیٹھہ جاتا ھے،ادنٰی جگہ پہ راضی ہو جاتا ھے-یہ متواضعین کی علامت ھے

    اگر اس کا مالک اسے مارے اور تھوڑی دیر کے لیے چلا جا ئے اور پھر مالک دوبارہ اسے ٹکٹرا ڈال دے تو دوبارہ آکر کھا لیتا ھے اس سے ناراض نہیں ہوتا-
    یہ کاشعین کی علامت ھے

    دنیا میں رہنے کے لئے اس کا اپنا کوئی گھر نہیں ہوتا،یہ متوکلین کی علامت ھے

    رات کو بہت کم سوتا ہے- یہ محبین کی علامت ھے

    جب مرتا ھے تو اس کی کوئی میراث نہیں ہوتی-یہ زاہدین کی علامت ھے

  33. Guilty says:

    aliimran said:
    کتے کی دس صفات

    ………………………………………………….

    کتا پلید اور نجس جانور ھے

    جس گھر میں کتا ھو اس گھر میں نیکی کے فرشتے نہیں اترتے

  34. Guilty says:

    aliimran said:
    MQM HEADQUARTER RAIDED:
    Dunya News says MQM Secretariat London was raided
    by Sctland Yrd for hours and documents seized.AltafBhai in Trouble
    ……………………………………………………………….

    جس قاتل سے قتل عام کروایا جاتا ھے

    اس جانور کو آخر میں منظر سے صاف کردیا جاتا ھے

    فلم میں بھی ایسا ھی ھوتا ھے اور سیاست میں بھی ایسا ھی ھوتا ھے

    بہت خوشی ھوئی یہ خبر پڑھ کر اس سے امید بندھ چلی ھے کہ شاید فلم اب اپنے اختتام کی طرف آجائے

  35. Guilty says:

    انصاف کی رنگین شام

    شعیب سڈل کمیشن ختم کریا گیا۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔ چیف جسٹس کے کرپٹ کروڑپتی بیٹے ارسلان افتخار کو دن دھاڑے بری کردیا گیا۔

    انصاف ھوگیا۔۔۔۔۔ ۔۔۔۔۔ پاکستانی قوم کی آنکھوں میں دھول جھونک دی گئی

    کروڑوں روپے کھا نے والا چیف کا بیٹا ارسلان بغیر کوئی سزا بھگتے ھر کاروائی سے بری ھوگیا۔

  36. Guilty says:

    ۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔ انصاف کے انمول نگینے ۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔

    پا کستان کے منّھے پر منّھے انصاف کے دیوتا جنا ب چیف جسٹس نے نیا انصاف ایجا دکردیا

    چیف جسٹس نے فوج کے جرنیلوں کے غداری کے اقدام کے با وجود کوئی سزا نہ سنائی اور کھلا چھوڑ دیا

    چیف جسٹس سول وزیراعظم کی جان کو آگیا اور اس کو توھین کے بہانے اتار کر گھر بھیج دیا

    انصاف کا مزا آگیا رنگے ھاتھوں پکڑے گئے جرنیلو ں کوآزاد عدلیہ کوئی سزا نہ دے سکی

    سول وزیر اعظم کو آزاد عدلیہ نے حکومت گرانے کی کڑی سزا سنا دی گئی

  37. Saleem Raza says:

    گلٹھی بھائی سلام

    انصاف کی رنگین شام شیعب سڈل کے نام
    ، لگتا ہے ملک ریاض کو وکیل کنگال کر کے ہی چھوڑیں گے اس ملک ریاض کو پتہ ہونا چاہیے تھا جب بندے کا بازوُ ٹوٹ جاتا ہے تو اُسی بندے کے گلے میں ڈالتا ہے ملک ریاض کو بُری طرح استمال کیا گیا ہے اور یہ بےوقوف استمال
    بھی ہوا ہے ، اور دیکھ لینا یہ آگےچل کر اور بھی استمال ہوگا،

  38. Saleem Raza says:

    باوا جی سلام
    یہ فوٹو اپ بے بڑی زبردست لگائی ہے
    مھجے تو اس درمیان والی کے اگے کریں کیونکہ اس کی ہاتھ پر مہندی بھی لگی ہے
    میں کم از کم کسی خوبصورت قاتل کے ہاتھوں مرنا پسند کروں گا ۔

  39. Saleem Raza says:

    چمیہ جی
    اللہ بھلا کرے آپکا میں تو بھوُل ہی گیا تھا کہہ وینا ملک پر بھی عاشق ہوں
    اب تو یاداشت اتنی کمزور ہوگئی ہے اپنے گھر انے کی بجاے کہیں اور نکل جاتا ہوں
    اور تو اور اب تو گولی بھی چلے تو یاد نہیں رہتا اپنے کو لگی ہے یا ساتھ والا مارا گیا ہے۔

  40. Bawa says:

    Saleem Raza said:
    باوا جی سلام
    یہ فوٹو اپ بے بڑی زبردست لگائی ہے
    مھجے تو اس درمیان والی کے اگے کریں کیونکہ اس کی ہاتھ پر مہندی بھی لگی ہے
    میں کم از کم کسی خوبصورت قاتل کے ہاتھوں مرنا پسند کروں گا ۔

    و علیکم السلام رضا بھائی

    مجھے آپ صدیقی بھائی کے ٹھرکی گروپ پر قبضہ کرنے کے موڈ میں لگ رہے ہیں

    :) :)

  41. Bawa says:

    SCheema said:
    سلیم صاحب ۔

    کہاں ہیں آپ آپ کو وینا ملک کی حد نظر آئی کہ نہیں ۔

    چیمہ جی

    وینا ملک کی حد ڈھونڈتے ڈھونڈتے تو رضا بھائی خود راستہ بھول گئے تھے

    اب لگتا ہے کہ انہیں اپنا واپسی کا راستہ تو مل گیا ہے لیکن وینا ملک کی حد نہیں ملی ہے

  42. Guilty says:

    ۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔ انجمنِ غلا مانِ چیف جسٹس پاکستان ۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔

    انصار عباسی ۔۔۔۔۔۔۔ چوھدری جاوید ۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔ طلعت حسین ۔۔۔۔ حامد میر ۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔ کاشف عباسی

    کوئی بندہ ھے جو ان جا ھل اینکروں سے پوچھے کہ جس چیف جسٹس کو یہ سب ولی ثابت کرتے رھے ھیں۔

    اس پھ۔۔د و عد لیہ نے جرنیلوں کو سزا کیوں نہ سنائی

    اس پھ۔۔۔د و عد لیہ نے ایک سول وزیر اعظم کی حکومت کو دھکے مار کر گرادیا

    اور جب جرنیلوں کی باری آئی تو پھ۔۔د و عد لیہ نے مجرم جرنیلوں کو بغیر سزا چھوڑ دیا

    اور غداری کے مرتکب مجرم جرنیل دند ناتے پھر رھے ھیں۔

  43. Guilty says:

    ۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔ عمران خان کا عظیم خطاب ۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔

    کل عمران خان نے ایک جلسے سے خطاب کرتے ھوئے شہاز شریف کو شو باز شریف کہہ کر پکارتے رھے

    عمران خان نے کہا کہ نوازشریف رائے ونڈ کا مغل اعظم اس خاندان کے لیئے بار سو ساٹھ پولیس

    اھلکار سیکورٹی کررھے ھیں۔

    عمران خان کی زبان کی شا ئستگی اور فکر انگیز خیالات سن کر نیلسن مینڈ یلا، قائد اعظم اور سرسید احمد خان یاد آگئے

    تا ھم کچھ لوگوں کا خیال ھے کہ ایسی زبان انہوں نے کنڈ یکڑوں اور ڈرائیورں کی محفلوں میں بھی سنی ھے

  44. Guilty says:

    ۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔ انصاف کا مجرا ۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔

    سوئس حکومت کا پاکستان کے مشہور خط کا جواب بھیجنے سے انکار

    اب زرداری کے خلاف متوقع کاروائی نہیں ھوگی

    سوال یہ پیدا ھوتا ھے کہ سوئس حکومت کو خط لکھنے کے بارے پاکستان کی سپریم کورٹ

    اور چیف جسٹس پاکستان جو پورا سال انصاف کا مجرا کرتے رھے

    سارے میڈیا کو انصاف کےطبلے بجانے پر لگائے رکھا

    وہ انصاف کد ھر ھے وہ جو غلامان چیف جسٹس جو کہتے تھے کہ خط سے پیسہ واپس آئے گا

    کیا پیسہ واپس آگیا

    وہ جو غلامان چیف جسٹس کہتے تھے کہ ملک میں انصاف کی نہریں بہہ جائیں گی

    کیا پھیل گیا انصاف ملک میں

    تو گویا خط کے نام پر عدلیہ نے جو پورے ملک کو انصاف کے مجرے پر لگائے رکھا

    اور سول حکومت کو نہ صرف مفلوج بلکہ پورے ملک کے تمام کام کا ج کو معطل کیئے رکھا

    اس انصافی مجرے کا کیا نتیجہ نکلا کدھر ھے خط کا انصاف

    تو بات ثابت ھوگئی کہ نہ پیسہ واپس آیا نہ انصاف ملا اس ساری پریکٹس کا مقصد سول حکومت کو گرانا ھی تھا

    عدلیہ نے ایک بار پھر ایشٹبلشمنٹ کی لونڈی بن کر ایک سول وزیراعظم کی حکومت گرادی گئی

    چھری خربوزے پر گرے یا خربوہ چھری پر کٹنا خربوزے نے ھی ھے

    مطبل چا ھے مارشلاء کا ڈنڈا ھو یا انصاف کا مجرا پاکستان میں سول حکومت کر ھی گرایا جائے گا۔

  45. Bawa says:

    گلٹی بھائی جی – سلام

    پیسہ واپس آئے یا نہ آئے – اب چورنی بینظیر بھٹو اور زرادری کا نام تو کھاتے پر چڑھ گیا ہے

    :) :)

    میرے ایک رومیٹ اور دوست تھے جو آجکل فوج میں لیفٹینینٹ کرنل ہیں. ایک دن کمرے میں بیٹھے اپنی چھوٹی سی ڈائری میں کچھ لکھ رہے تھے تو میں نے ان سے پوچھا کہ یہ کس چیز کی ڈائری ہے اور آپ کیا لکھ رہے ہیں؟ انہوں نے کہا کہ کچھ لوگوں نے پیسے ادھار لیے ہیں وہ لکھ رہا ہوں. میں نے پوچھا کہ کیا میں یہ لسٹ دیکھ سکتا ہوں؟ انہوں نے وہ ڈائری مجھے تھما دی. اس لسٹ میں کچھ نام ایسے تھے جنہوں نے مجھ سے بھی پیسے ادھار لیے تھے اور کبھی واپس نہیں کیے تھے. میں نے ان سے کہا کہ یہ پیسے تو آپکو کبھی واپس نہیں ملیں گے تو انہوں نے جواب دیا کہ

    واپس ملیں یا نہ ملیں – نام تو کھاتے پر چڑھ گئے ہیں

    :) :) :) :)

  46. Guilty says:

    Bawa said:
    گلٹی بھائی جی – سلام

    پیسہ واپس آئے یا نہ آئے – اب چورنی بینظیر بھٹو اور زرادری کا نام تو کھاتے پر چڑھ گیا ہے
    ……………………………………………………………

    با وا جی

    پورے ملک میں کئی مہینے انصاف کا انتہائی زور دار مجرا کیا گیا پورے ملک کے نظام کو مفلوج کیا گیا۔

    جگہ جگہ انصاف کے طبلے بجائے گئے

    تو لب لباب یہی نکلا کہ عدلیہ نے ایسٹبلشمنٹ کی سنت پوری کی اور سول حکومت کو گرا دیا

    مطلب عدلیہ عدلیہ نہیں یہ وہی ملک دشمن ایجنٹ ھیں جو ھر دور میں پاکستان میں سول رول کو نہ

    چلنے دینے پر مامور رھتے ھیں

    حکم ایسٹبلمشمنٹ کا مجرا چیف جسٹس اور عدلیہ کا

    یہ ملک کبھی ان ایجنٹوں سے آزاد نہ ھوگا

  47. pkpolitician says:

    گلٹی بھائی

    عمران خان اور تحریک انصاف کے انقلابیوں سے اچھی زبان کنڈیکٹرز استعمال کرتے ہیں۔ اس پاگل کا خیال ہے کہ یہ گالیاں دے کر وزیر اعظم بننے والا ہے۔

  48. Saleem Raza says:

    مھجے تو یہ عدلیہ بھی ایک ڈرامہ ہی لگتی ہے ، یا پھر بنادی گیی ہے لیکن اس عدلیہ نے ایک کام اچھا کیا ہے جو یوسف رضا گیلانی کی تشریف پر لات ماری ہے مھجے اس بندے سے خدا واسطے کا ویر اُس دن پیدا ہوا جس دن اس کوانٹرویو دیتے وقت خوف خدا نہیں رہا تھا
    اور اس نے پاکستان والوں کو چلے جانے کی بکواس کی تھی اس کا یہ ہی سب سے بڑا جرم تھا ۔

  49. Guilty says:

    Saleem Raza said:

    گیلا نی آخر ایک شاہ جی تھے اوپر سے بغلول

    تو ویسا ھی بغلول شاہ نے نے انٹریو بھی دیا

    اس بغلول کو پتہ ھی نہیں چلا کہ سوال پوچھنے والی نے کیا سوال کیا ھے۔

    سونے پر سہاگہ یہ ھے کہ گیلانی شاہ جی کا خاندان سیاسی میدان میں اپنے پاؤں مضبوط کررھا تھا

    اور ایک نئے سیاسی خاندان کی طرح ابھر رھا تھا۔

    گیلانی کے ابھرتے ھوئے خاندان کو ڈ بے میں بند کردیا گیا ھے

    گیلانی کو منظر سے ھٹا نا پیپلز پارٹی اور ایسٹبلشمنٹ دونوں کو ضرورت تھا

    زرداری کا کام ھوگیا ھے لیکن زردای کا کام کس نے کیا عد لیہ نے

    اس سیاسی فریضے کو کس نے پورا چیف جسٹس پاکستان نے پدرِ ارسلان نے

    یہ لوگ سیاسی کھیل کھیل رھے تھے اور پورے ملک کے نظام کو مفلوج کرکے

    انصاف کا مجرا کررھے تھے۔

  50. Guilty says:

    سلیم رضا

    ھمیں گیلانی کی فکر نہیں شاہ جی جائیں بھاڑ میں ھم ویسے بھی ن لیگ کے ووٹرھیں

    لیکن ھمارا سوال یہ ھے کہ عد لیہ نے جھوٹا انصاف کا مجرا کیوں کیا

    اور انصاف کی آ ڑ میں گیلانی کو ھٹا نے کی سیاست عد لیہ نے کیوں کی

    جبکہ نہ پیسہ واپس آنا تھا نہ قوم کو کوئی فلاح ملنا تھا

  51. Saleem Raza says:

    گلٹی بھائی اس بغلول کی گردن میں جو سریا گھُس گیا تھا وہ جو عدلیہ نے نکالا ہے ۔ اُس
    پر عدلیہ کو شاباش دی جاسکتی ہے ،
    میرا تو دل تھا اس کو جیل میں ڈالتے اور چھتر مارتے پھر اس ۔۔۔انی۔۔۔دے۔۔کو پتہ چلتا کہہ
    انگریزی سمھج نہ اے تو نو کمنٹ کہتے ہیں

  52. Saleem Raza says:

    گلٹی بھائی
    مھجے تو لگتا ہے عوام کی مسائل سے توجہ ہٹانے کے لیے عدلیہ کی سرُخ بتی کے پھچے لگایا
    گیا تھا اور اپکی تو ہماری بےوقوف عوام کا پتہ ہے اپنا کان چیک نہیں کرتے کتے دے پھچےدوڑ لگا دیتے ہیں ۔ باقی میں اپناووٹ کسی منھ متھے لگنے والی خاتون کو دوں
    ۔ اور اس میں پارٹی کی کوئی قید نہیں ہے ،

  53. Guilty says:

    رضا

    عدلیہ اور میڈیا نے بڑی چالاکی سے عوام کو ملک ریاض کی بتّی کے پیچھے لگا یا

    اور بٹن گیلانی کا دبا دیا۔

    تم کو خاتون کو ووٹ دینا ھے تو مریم نواز کو دے دو

    لیکن میں کسی خاتون کو مشکل میں ڈالنا نہیں چاھتا میں ھر خاتون کو آسان کام ھی دینا چاھوں گا

    جس کو وہ کر بھی لے اور اس کا خرچہ بھی نہ ھو۔

  54. Saleem Raza says:

    گلٹی بھائی
    ———–
    😀

    تھوڑے دن ہی رہ گیے ہیں سایپا پھر نئے سرِے سے شروع ہو جاے گا،
    کوئی ٹاک شو دیکھیں تو اینکرز جی عدلیہ کے گُن گا رہے ہیں مہمان اپنے اپنے قائد
    کے ٹولے گا رہے ہیں ، اور آخر میں سب اینکرز کو مطمن کر کے گھر چلے جاتے ہیں ۔
    باقی ووٹ کے لیے دہ پٹاکا قسم کی دہ آپسن ہیں ایک فاطمہ بھٹو اور دوسری ماروی ممن
    اور اگر انہوں نے ووٹ نہ لیا ۔۔۔ تو ۔ اک ، کے فردوس عاشق اعوان تو فر کہیں نہیں گئی

  55. Saleem Raza says:

    باوا جی
    آپ بھی تو اُن منچلوں میں شامل تو نہیں جو آجکل اپ کے صوبے
    سکیچون میں کائٹ بورڈنگ کرتے دکھائی دیتے ہیں ،
    اگر اپ اُن میں شامل ہیں تو احیتاط سے کیونکہ اپ ریتے بھی زمین کے آخری سرے پر ہونے
    کی وجہ سے کہیں ارتھ سے نھچے ناں گر جاہیں۔

  56. Guilty says:

    Saleem Raza said:
    کے ٹولے گا رہے ہیں ، اور آخر میں سب اینکرز کو مطمن کر کے گھر چلے جاتے ہیں ۔
    باقی ووٹ کے لیے دہ پٹاکا قسم کی دہ آپسن ہیں ایک فاطمہ بھٹو اور دوسری ماروی ممن
    اور اگر انہوں نے ووٹ نہ لیا ۔۔۔ تو ۔ اک ، کے فردوس عاشق اعوان تو فر کہیں نہیں گئی
    ۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔

    فا طمہ بھٹو کی کیا بات ھے لیکن وہ الیکشن میں نہیں جانے والی

    میرا فردوس عا شق اعوان کو ووٹ ڈالنے کی بالکل ضرورت نہیں ھے

    میرا خیال ھے فردوس عاشق پہلے مرد تھی بعد میں کسی آپریشن نے یا حالات نے اس کو

    عورت بنا دیا ھے۔ اس کو اصل عورت سمجھنا اور عورت سمجھ کر ووٹ کرنا

    انسا نیت پر ظلم ھے۔

  57. Guilty says:

    pkpolitician said:
    گلٹی بھائی

    عمران خان اور تحریک انصاف کے انقلابیوں سے اچھی زبان کنڈیکٹرز استعمال کرتے ہیں۔
    اس پاگل کا خیال ہے کہ یہ گالیاں دے کر وزیر اعظم بننے والا ہے۔
    ۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔

    عمران خان اقتدار کی آگ میں اتنا بھوکا ھے کہ
    یہ اقتدار بھی چندے کی طرح مانگتا پھرتا ھے۔

    مجھے تو اس کی وہ بات اور فرسٹریشن نہیں بھولتی جب اس نے ایک جلسے میں کہا کہ

    میاں صا حب جان دیوو ۔۔۔۔۔۔۔۔ سا ڈی وار ی آن دیوو

    اتنی گری ھوئی آس امید تو کھبی ھم نے فاروق لغاری جیسے تھرڈ کلاس سیاستدان میں نہیں دیکھی

    خواب انفلاب کے ۔۔۔۔۔۔۔ اور گفتگو جہا نگیر بد ڑ کی

  58. Bawa says:

    رضا بھائی

    یہ لوگ کائیٹ بورڈنگ زیادہ تر جمی ہوئی جھیلوں پر کرتے ہیں

    یہ وہ پاگل لوگ ہیں. جنھیں ٹانگیں ٹوٹنے کا کوئی افسوس نہیں ہوتا ہے

    مزے کی بات یہ ہے کہ زیادہ تر لڑکیاں کائیٹ بورڈنگ کرتی ہیں

  59. Bawa says:

    pkpolitician said:

    لگتا ہے بھائی کہ گرد گھیرا تنگ ہورہا ہے!!!!

    بھائی جی

    دو دن تک لندن پولیس ایم کیو ایم کے دفتر میں کڑکی لگا کر چوہے تو نہیں پکڑتی رہی

    کچھ تو ہے جو سب بوری والوں کو سانپ سونگ گیا ہے اور سب کی زبانیں بند ہیں

  60. Guilty says:

    میری پاکستان فوج اور بالخصوص آئی ایس آئی سے درخواست ھے کہ

    کسی بندے کی انکوائری کروانا ایجنسی کے لیئے کوئی بڑی بات نہیں ھوتی۔

    میرا یہ پورا یقین ھے کہ الطاف کا لیا پاکستانی نہیں ھے یہ غدار کسی خا ص وقت پر لڑکپن یا کچھ ایسے

    وقت انڈیا سے پاکستان میں داخل کیا گیا اور پھر اس غدار کو پاکستان کا نائٹ میئر بنا دیا گیا۔

    الطاف کالیا کا تعلق یا تو انڈیا کے جنوبی علاقوں تامل سے ھے یا پھر یہ سری لنکن ھے

    کی تصویر دیکھیں الطاف ھی کی نسل لگتی ھے۔ Mahinda Rajapaksa سری لنکا کے صدر

    سر ی لنکا کا ایک اور لڑاکا لیڈر جو مارا گیا وہ بھی الطاف کی نسل سے ھی مشابہ ھے

    یہ بھی بالکل الطاف کی طرح قاتل اور خونی تھا اور بلکہ الطاف ھی کی prabhakaran اس کا نام تھا

    طرح مزاحیہ اور احمق تھا۔

  61. Guilty says:

    Bawa said:
    مست ملنگ چاہ کیتا ای

    ………………………………………………..

    ایسا چہرہ تیرا جیسے روشن سویرا

    جس جگہ تو نہیں ھے اس جگہ ھے اندھیرا

    کیسے پھر چین تجھ بن تیرے بد نام لیں گے

  62. Saleem Raza says:

    باوا جی اور گلٹی بھائی
    اگراس طرح کی ملنگنی میرے مقبرے پر آے تو میں اسی وقت اور اسی جگہ جان آفرین
    کے حوالے کرنے کو تیار ہوں۔
    خدا نے بڑی ظالم قسم کی ادا عطا کی ہے اللہ اس کو اپ تمام دوستوں کی نظر سے بچاے
    جیدیاں اکھیاں تیز کٹار ہووین ہو تیر دی حاجت نہیں رکھ دے

  63. Bawa says:

    رضا بھائی

    کسی کو تو چھوڑ دیا کریں

    ایک ملنگنی ڈھونڈ کر لیا تھا. اس پر بھی نظریں لگا لی ہیں

    ادھر اندر والے اڈے سے چیمہ صاحب نے چار بچوں کی ماں بھگا دی ہے

    ہماری بھی کیا زندگی ہے؟

    :( :( 😀 😀

  64. Saleem Raza says:

    باواجی
    اپ اللہ والے ہیں اپ کو اور بھی مل جاہیں گی ،
    :)
    ویسے چمیہ جی مھجے لگتا تھا کسی کے سرِے ضرور چڑیں گے ، چلو اچھا ہوا چار بچوں کا بھی سہارا مل گیا ہے اور
    چمیہ جی کو میری طرف سے مبارک ہو

  65. Bawa says:

    رضا بھائی

    الله والے ہیں جبھی تو ملنگنی ڈھونڈ کر لائے ہیں

    :) :)

    کسی مزار پر بیٹھ جائیں گے اور ساوی پی کر دھمال ڈالا کریں گے

    الله اسے چیمہ صاحب کی نظر بد سے بچائے ورنہ یہ بھی چار بچوں والی کی طرح بھگ جائے گی

  66. aliimran says:

    Just Listen —- and
    Enjoy the moments.
    http://www.youtube.com/watch?v=pqAuKhWhy0w

    I used to think that love was just a fairy tale
    Until that first hello, until that first smile
    But if I had to do it all again
    I wouldn’t change a thing ’cause this love is everlasting

    Suddenly
    Life has new meaning to me
    There’s beauty up above and things we never take notice of
    You wake up and suddenly you’re in love

    Ooh…ooh…ooh…ooh…yeah…

    Girl, you’re everything a man could want and more
    One thousand words are not enough to say what I feel inside
    Holding hands as we walk along the shore
    Never felt like this before now, you’re all I’m living for

    Suddenly
    Life has new meaning to me
    There’s beauty up above and things we never take notice of
    You wake up and suddenly you’re in love

    Each day
    I pray
    This love affair would last forever
    Ooh, hoo

    Suddenly
    Life has new meaning to me
    There’s beauty up above and things we never take notice of
    You wake up, suddenly you’re in love

    Ooh
    There’s beauty up above and things you never take notice of
    You wake and suddenly you’re in love

    Ooh…hoo…hoo…hoo…

  67. Guilty says:

    جو خبریں آ رھی ھیں وہ وھی خبریں ھیں جو پبلک چند سال پہلے یا کچھ ما ہ پہلے سن چکی ھے

    ھواؤں کا رخ بتا رھا ھے کہ جو حال صدام حسین کا ھوا جو حال قذ ا فی کو ھوا

    وھی حال شام کے صدر بشا ر الاسد کا ھونے والا ھے۔

    میر ی درخواست ھے بعد میں اسی طرح کا حال الطاف حسین کا بھی کیا جائے

    کرزئی کا بھی کیا جائے، مشرف کا بھی کیا جائے، زرداری کا بھی کیا جائے ، عمران خان کا بھی کیا جائے

    جو احمق پرائے کند ھوں پر بیٹھ کر قوموں پر سوار ھوتے ھیں

    ان کا انجام بھی انہیں کند ھوں پر ھوتا ھے۔

  68. Bawa says:

    صدیقی بھائی

    اگر برطانوی خواتین نے کتوں سے ہی پیار کرنا ہے تو آپکے ٹھرکی گروپ کا کیا فائدہ؟

    [img]http://jang.com.pk/jang/dec2012-daily/14-12-2012/updates/12-14-2012_129895_1.gif[/img]

  69. Bawa says:

    گلٹی بھائی

    فکر نہ کریں. ان سب کا وہ حال کریں گے کہ

    لوگ بھٹو اور کرنل قذافی کا انجام بھول جائیں گے

    :) :)

  70. Guilty says:

    Bawa said:
    صدیقی بھائی

    اگر برطانوی خواتین نے کتوں سے ہی پیار کرنا ہے تو آپکے ٹھرکی گروپ کا کیا فائدہ؟

    ………………………………………

    بھائی جان کتے میں یہ خوبی ھوتی ھے کہ یہ محلے میں کسی سے زکر نہیں کرتا

  71. Bawa says:

    چکوال کی ٹکٹ ہاتھ سے نکلتی دیکھ کر – ایاز امیر کی شام غریباں
    .
    .
    [img]http://jang.com.pk/jang/dec2012-daily/15-12-2012/editorial/col1.gif[/img]
    [img]http://jang.com.pk/jang/dec2012-daily/15-12-2012/editorial/col1a.gif[/img]

  72. pkpolitician says:

    باوا جی میرا نہیں خیال کہ ایاز امیر مسلم لیگ نواز سے ٹکٹ نہیں لے سکے گا، اسے ٹکٹ تو مل جائے گا مگر لگتا ہے کہ اس نے جو چکوال کی مسلم لیگ ن پر گزشتہ عرصے سے قبضہ کیا ہوا ہے وہ شاید ختم ہورہا ہے اور اب اس کی زیادہ سنی نہیں جارہی ہے۔ بہر حال اس کی بات درست ہے کہ سردار غلام عباس جیسے لوٹے کو پارٹی میں شامل کرنا ایک غلط اقدام ہوگا کیوں کہ سردار غلام عباس کا ماضی کا ریکارڈ یہی بتاتا ہے کہ یہ ایک بہت بڑا لوٹا ہے اور جسے پاور میں آتا دیکھتا ہے اس کے آگے سر جھکا دیتا ہے۔ سردار عباس مسلم لیگ ن میں جانے کے لئے سر توڑ کوششیں کررہا ہے دیکھیں اسے کامیابی مل پاتی ہے یا نہیں۔

  73. Bawa says:

    Guilty said:
    Bawa said:
    صدیقی بھائی

    اگر برطانوی خواتین نے کتوں سے ہی پیار کرنا ہے تو آپکے ٹھرکی گروپ کا کیا فائدہ؟

    ………………………………………

    بھائی جان کتے میں یہ خوبی ھوتی ھے کہ یہ محلے میں کسی سے زکر نہیں کرتا

    گلٹی بھائی جی

    لگتا ہے آپ نے کسی کتے کو محلے میں بھونکتے نہیں سنا ہے

    ورنہ آپ کتوں کے حق میں یہ کومنٹس لکھ کر ٹھرکی گروپ کو اشتعال نہ دلاتے

    :) :)

  74. Bawa says:

    @ pkpolitician

    بھائی جی

    یہ تو فیصلہ بھی ہو چکا ہے کہ چکوال سے کون کس سیٹ پر انتخاب لڑے گا
    .
    .

    [img]https://fbcdn-sphotos-c-a.akamaihd.net/hphotos-ak-prn1/60045_496471097053275_190433560_n.jpg[/img]

  75. pkpolitician says:

    باوا جی سردار غلام عباس کا تعلق حلقہ این اے ساٹھہ سے نہیں ہے بلکہ چکوال این اے اکسٹھہ سے ہے اور میری معلومات کے مطابق غلام عباس کی دلچسپی صوبائی اسمبلی کی نشستوں پر ہے۔

  76. SCheema says:

    پی پی کو چاہیے کہ منظور وٹو کو پی پی پنجاب کا صدر بنانے کے بعد نواز شریف کو ضیاء کی باقیات کا طعنہ نہ دیا کرے

    شریف برادران ضیاء باقیا ت سے لاتعلق ہوجائیں تو سیاست چھوڑدونگا،خورشید شاہ

    سکھر…وفاقی وزیر مذہبی امور سید خورشید احمد شاہ نے کہا ہے مسلم لیگ کے قائد نوازشریف یا شہباز شریف واضح طور پر یہ اعلان کردیں کہ وہ ضیاء الحق کی باقیات کو نہیں مانتے تو وہ سیاست چھوڑ دیں گے۔سکھر کے علاقے پٹنی میں پٹنی مائنر کے افتتاح کی تقریب سے خطاب کر تے ہوئے سید خورشید احمد شاہ نے کہا کہ یہ ضیاء الحق کی سیاست تھی کہ آج پاکستان کے بچے بچے کو رات کو نیند نہیں آتی کہ صبح کو زندہ ہوں گے یا نہیں ،انہوں نے مزید کہا کہ پیپلز پارٹی کی شہید چیئرپرسن محترمہ بینظیر بھٹو کا جہاز ابو ظہبی کے بادشاہوں نے رکوادیا تھا اور کہا تھا کہ آپ پاکستان نہ جائیں آپ کی جان کو خطرہ ہے لیکن وہ ابو ظہبی کے بادشاہوں کی درخواستوں کو ٹکرا کر پاکستان آئیں، اور شہید ہوئیں۔

    http://search.jang.com.pk/JangDetail.aspx?ID=81162

  77. Guilty says:

    SCheema said:

    شریف برادران ضیاء باقیا ت سے لاتعلق ہوجائیں تو سیاست چھوڑدونگا،خورشید شاہ
    …………………………………………………………

    ایک ڈا کو اگر ڈا کے چھوڑ دے گا تو زندہ کیسے رھے گا۔

  78. Bawa says:

    @ خالی دکان

    السلام و علیکم – بھائی جی

    آپکو اور سب دوستوں کو بھی بینظیر بھٹو کی پانچویں برسی مبارک ہو

  79. ukpaki1 says:

    السلام علیکم تمام دوستوں کو

    ہمارے ملک کی حرام خور اسٹیبلشمنٹ اور امریکی صیہونی طاقتیں پاکستان میں اپنے پالتو کتوں کو حکمرانی کرتے دیکھنا چاہتے ھیں۔ اسی مقصد کیلیے پہلے ایک حرامی پلا مشرف پاکستان پہ مسلط کیا پھر زرداری نے پالتو امریکی کتے کا کردار بخوبی نبھایا۔
    ایک بات جو یہ سٹیبلشمنٹ اور امریکی بہت اچھی طرح جانتے ھیں وہ یہ کہ عمران خان نے جو سخت موقف اپنایا ہوا ہے ڈرون حملوں اور امریکی جارحیت کے خلاف تو اگر عمران خان اقتدار میں آتے ھیں تو نہ وہ فوج کے اور نہ ہی امریکہ کے اشاروں پہ چلیں گے اور شاید یہی وجہ ہے کہ ہوسکتا ہے کہ پاشا کے وقت میں عمران خان کو فوج کی حمایت حاصل ہو لیکن بات میں فوج بھی یہ بات سمجھ گئی ہو کہ عمران خان ان کے تابعداری نہیں کریں گے اس لیے انہوں نے عمران خان پہ سے اپنا ہاتھ ہٹا لیا ہے اور شاید کسی سوچے سمجھے منصوبے کے تحت کینیڈین شہریت رکھنے والے اور کھلے عام جھوٹ بولنے والے قادری کو میدان میں اتارا گیا ہے۔
    قادری کی تقریر دوستوں نے سنی ہوگی میرے میں تو اتنا حوصلہ نہیں تھا کہ میں قادری جیسے بندے کی تقریر پہ اپنا وقت صائع کرتا ہاں اخبار میں کچھ چیدہ چیدہ باتیں اس حوالے سے پڑھی تھیں۔ کیا اس قادری نے ڈرون حملوں کی مذمت کی۔ کیا اس نے امریکہ کو للکارا۔
    اب ان سب باتوں سے کیا پتہ لگتا ہے کہ اس کی ڈوریاں کون ہلا رہا ہے۔
    ٹھیک ہے خان صاحب پہ تنقید اپنی جگہ اور ان کی سیاسی حکمت عملی پہ تنقید کی جاسکتی ہے لیکن ایک کریڈٹ جو شخص ان کو نہیں دیتا یا اس پہ بھی تنقید کرتا ہے تو میرے نزدیک وہ شخص انتہائی متعصب اور چھوٹی سوچ کا انسان ہے اور وہ بات ہے کہ خان صاحب وہ واحد سیاسی رہنما ہیں جن کا دو ٹوک موقف ہے ڈرون حملوں پہ اور جنہوں نے یہ بات بھی بہت واضح الفاظ میں کہی ہے کہ اگر وہ وزیر اعظم بنے اور پھر بھی امریکہ نے ڈرون حملے جاری رکھے تو وہ عالمی عدالت میں یہ مقدمہ لے کے جائینگے اور پھر بھی امریکہ باز نہ آیا تو وہ اپنی ائیر فورس کو حکم دیں گے کہ ڈرون مار گرایا جائے۔ یہ بات ہر کوئی نہیں کہہ سکتا۔ اور ایسے شخص کو امریکہ کہاں چاہے گا کہ وہ وزیر اعظم بنے۔ قادری جیسا دو چہرے رکھنے والا بندہ ان کو پھر بھی قابل قبول ہو گا۔

  80. pkpolitician says:

    بلاول زرداری عدلیہ پر تنقید کرتے ہوئے کتنی حقارت سے اپنی تقریر میں کہہ رہا تھا کہ پکورے (پکوڑے) کی قیمت، سموسے کی قیمت، چینی کی قیمت، سی این جی کی قیمت کی تو فکر ہے میری ماں کے قاتلوں کو سزا کیوں نہیں دیتے۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔؟

    ملک توڑنے والے بھٹو کے نواسے تمہارے لئے تو پکورے (پکوڑے)، سموسے، سی این جی کی قیمت کوئی اہمیت نہیں رکھتی لیکن پاکستان کے غریب عوام کے لئے اس کی بڑی اہمیت ہے۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔تمہارے باپ نے ایک مرتبہ جلسے میں کہا تھا کہ وہ جانتا ہے قاتلوں کو اس سے جاکر پوچھو کہ تمہاری ماں کے قاتل کون ہیں؟ اور انہیں گرفتار کیوں نہیں کیا گیا اب تک؟ جب وہ گرفتار ہوجائیں تو پھر عدالت سے پوچھنا کہ انہیں سزا کیوں نہیں دیتی۔

  81. ukpaki1 says:

    السلام و علیکم

    سانپ نے سپولیے کو باضابطہ طور پہ اپنے زہر سمیت سیاست کے میدان میں اتار دیا ہے۔ تاکہ سانپ کے ڈسنے میں اگر کوئی کسر وہ گئی ہو تو وہ سپولیا پورا کردے۔

    ان سندھیوں کو زرداری کی تقریر پہ جھومتے اور جئے بھٹو کے نعرے لگاتے دیکھ کے ایک بات تو ثابت ہوگئی کہ جس کو بھی تھوڑا بہت بولنا اور چکنی چپڑی باتیں کرنی آتی ہوں چاہے وہ دنیا کا سب سے بڑا مجرم ہی کیوں نہ ہو۔ ان پڑھ اور کم پڑھے لکھی عوام کی بہت بڑی تعداد اس شخصیت سے اپنی جذباتی وابستگی بنا لیتے ھیں۔

  82. @Bawa said:
    @ خالی دکان

    السلام و علیکم – بھائی جی

    آپکو اور سب دوستوں کو بھی بینظیر بھٹو کی پانچویں برسی مبارک ہو
    ————————————————————-

    باوا بھائی وعلیکم اسلام ،،، بیٹا بلکل ماں پر گیا ہے یعنی بولتے ہوۓ ماں کی طرح مکمل چوول لگ رہا تھا

  83. @ukpaki1

    ان پڑھ اور کم پڑھے لکھی عوام کی بہت بڑی تعداد اس شخصیت سے اپنی جذباتی وابستگی بنا لیتے ھیں۔

    ————————————————————

    بھائی صاحب ،،، پی پی پی انہی جاہلوں کی ہی پارٹی ہے

    اوپر پیرا سائٹ اور نیچے جاہل چرسی عوام

  84. @pkpolitician said:
    بلاول زرداری عدلیہ پر تنقید کرتے ہوئے کتنی حقارت سے اپنی تقریر میں کہہ رہا تھا کہ پکورے (پکوڑے) کی قیمت، سموسے کی قیمت، چینی کی قیمت، سی این جی کی قیمت کی تو فکر ہے میری ماں کے قاتلوں کو سزا کیوں نہیں دیتے۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔؟
    ——————————————————

    ان حرامیوں نے سوشلزم کا نعرہ لگا کر لوگوں کو بد ترین سرمایاتی نظام دیا ہے ،، اور لوگ اسلام سے بھی گئے

  85. Guilty says:

    دیکھو دیکھو کون آ یا ۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔

    دیکھو دیکھو کون آیا ۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔

    آ س ۔۔۔۔۔۔۔۔۔ سا لا ۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔ مو ں ۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔ عا لے ۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔ کوم

    ایک نیا مز ا حیہ لہجہ کا ر آیا ۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔

  86. engrabuzar says:

    Since its independence,army has been the greatest rogue of the country.I will tell just 10 reasons which is only tip of the iceberg.

    1. Extremely non professional,lost all the five wars against india i.e 1948,65,71,84 &99
    2. Extremely non professional,lost all its potential allies on western border one by one just for the pleasure of United States, i.eMasood,Rabbani,Siyaf,Dostum,Hekmatyar and finally Taliban.
    3. Extremely non professional,always kept bad relations with greatest potential ally Iran, after 1979,just for the pleasure of United States.
    4. Extremely non professional,never responded to Chinese aspirations in proper way,just for the pleasure of United States.
    5. Extremely non professional,in a peaceful environment of the country,attacked Waziristan in 2003 by throwing the pacts of Mr.Jinnah with tribes,since then our people r facing a horrible war & these businessmen r earning dollars ,just for the pleasure of United States.
    6. Extremely non professional, twice attacked India (1965,99) by expecting victory but slapped out in pitiable condition in a few days.
    7. Extremely non professional,greatest land mafia of the state with 12% of the land.Better to say them property dealers than soldiers.
    8. Extremely non professional, biggest corporate institution in Pakistan with more than 200 commodity industries all over the country.Better to change its name i.e Pak Army (PVT) Ltd with a slogan “Businessmen at their best”.
    9. Extremely non professional,always involved in pre poll rigging in elections by creating hatred for genuine politicians &trying either to bribe or eliminating them,thus growing dirty politicians under the umbrella of GHQ (Convention League,MQM,Functional League,PML Q & ZAR_BABA 40 chor etc),just to fed-up people from politicians so as to prepare ground for martial laws.
    10. Extremely non professional, always tried to alienate &break up those regions from federation,who stood up against the attrocities n hegemony of these Watchdogs.Fall of Dhaka is the typical example that how these conspirators held elections &then refused to transfer powers to the winner Bengalis,thus instigating them to grow the seeds of separation.As the sitiuation was not worsened,they even started operation to kill bengalis &rape their women as the last nail in the box.Balochistan &Waziristan operations were also planned on same patterns &for the same reasons.If this processs continues,only Northern Punjab will be left as their beloved den.

  87. Saleem Raza says:

    اس کہانی میں مھجے اعتراض اس بات پر ہے ، کہہ ۔موُمن ۔ ایک سوراخ سے بار بار نہیں ڈسا جاتا ، میرے خیال میں تو موُمن ایک سوراخ سے بار بار ہی ڈسا جاتا ہے ،
    یا پھر ہم مومن نہیں ہیں اور اگر ہم مومن نہیں ہیں تو پھر یہ فقرہ ہم پر لاگو نہیں ہوتا۔
    اور جس شیرنی نے گدے سے شادی کی تھی ہو سکتا ہے اُس کی نسل میں بھی کسی گدے
    کی خون کی ملاوٹ ہو اور جس کا شیرنی کو پتہ نہ ہو ۔
    کیونکہ شیر کبھی کھاس نہیں کھاتے

  88. Guilty says:

    Saleem Raza said:
    اور جس شیرنی نے گدے سے شادی کی تھی ہو سکتا ہے اُس کی نسل میں بھی کسی گدے
    کی خون کی ملاوٹ ہو اور جس کا شیرنی کو پتہ نہ ہو ۔
    …………………………………………………………

    سلیم رضا وہ اصلی شیرنی نہیں تھی اس کی ما ں پیار سے اس کو شیرنی کہتی تھی۔

    ویسے تھی وہ بھی گد ھی ھی

  89. @Guilty said:
    @Saleem Raza said:
    اور جس شیرنی نے گدے سے شادی کی تھی ہو سکتا ہے اُس کی نسل میں بھی کسی گدے
    کی خون کی ملاوٹ ہو اور جس کا شیرنی کو پتہ نہ ہو ۔
    …………………………………………………………

    سلیم رضا وہ اصلی شیرنی نہیں تھی اس کی ما ں پیار سے اس کو شیرنی کہتی تھی۔

    ویسے تھی وہ بھی گد ھی ھی
    —————————————————

    جاہلوں کو کیا پتا شیر شیرنی کس کو کہتے ہیں ،،، کمزور ، کم عقل اور بھوکوں کو تو جو بھی زور سے تھپڑ لگا دے اسے ہی شیر مان لیتے ہیں وہ بھی دل سے

  90. @Guilty said:
    دیکھو دیکھو کون آ یا ۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔

    دیکھو دیکھو کون آیا ۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔

    آ س ۔۔۔۔۔۔۔۔۔ سا لا ۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔ مو ں ۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔ عا لے ۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔ کوم

    ایک نیا مز ا حیہ لہجہ کا ر آیا ۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔
    ——————————————————————————

    گلتی بھائی یہ کیا فل ان دی بلینک کا چکر چلایا ہے ،،، صاف صاف لکھیں آپ کو کس کا در ہے ؟؟؟

  91. aliimran says:

    Saleem Raza
    یا پھر ہم مومن نہیں ہیں اور اگر ہم مومن نہیں ہیں تو پھر یہ فقرہ ہم پر لاگو نہیں ہوتا۔
    We are — but less practicing and going through a period of testing for our own mistakes ——– No one can take this title from you and others but to re-achieve
    our pride we have to prove ourselves and submit to the will of God.

    اور جس شیرنی نے گدے سے شادی کی تھی ہو سکتا ہے اُس کی نسل میں بھی کسی گدے
    کی خون کی ملاوٹ ہو اور جس کا شیرنی کو پتہ نہ ہو ۔
    کیونکہ شیر کبھی کھاس نہیں کھاتے
    Yes you are right about ملاوٹ
    I think yahan muamila sirf ملاوٹ ka nahin yahan tu pura khoon hi mushkook lagta hay.

  92. Bawa says:

    @ ukpaki1

    و علیکم السلام بھائی جی

    اس قوم سے مایوس نہ ہوا کریں

    اس قوم نے اگر ملک توڑنے والے بھٹو کی گردن میں پھندا ڈال کر گردن دس فٹ لمبی کر دے تھی اور قوم کی دولت لوٹ کر اپنے غیر ملکی اکاونٹس بھرنے والی بینظیر بھٹو کی کنپٹی پر گولی مار دی تھی تو یہ سانپ اور سنپولیہ بھی بچ کر نہیں جائیں گے

  93. Bawa says:

    خالی دکان said:
    @Bawa said:
    @ خالی دکان

    السلام و علیکم – بھائی جی

    آپکو اور سب دوستوں کو بھی بینظیر بھٹو کی پانچویں برسی مبارک ہو
    ————————————————————-

    باوا بھائی وعلیکم اسلام ،،، بیٹا بلکل ماں پر گیا ہے یعنی بولتے ہوۓ ماں کی طرح مکمل چوول لگ رہا تھا

    السلام و علیکم – بھائی جی

    مجھے تو لگتا ہے کہ نانے پر گیا ہے

    بالکل نانے کی طرح مہا چول لگ رہا تھا

    :) :)

  94. Bawa says:

    Saleem Raza said:

    اور جس شیرنی نے گدے سے شادی کی تھی ہو سکتا ہے اُس کی نسل میں بھی کسی گدے
    کی خون کی ملاوٹ ہو اور جس کا شیرنی کو پتہ نہ ہو ۔
    کیونکہ شیر کبھی کھاس نہیں کھاتے

    رضا بھائی – آپکی بات درست ہے

    لگتا ہے شیرنی کا نہ صرف خاوند گدھا تھا بلکہ باپ بھی گدھا ہی تھا. ممکن ہے شیرنی کی ماں کوئی سرکس کی بیلے ڈانسر شیرنی ہو

    اب کہنے کو تو یہ گدھا شیرنی کا بچہ ہے لیکن حقیقت میں نجیب الطرفین (جو ماں باپ دونوں کی طرف سے) گدھا ہے

    میں نے اسکی تقریر نہیں سنی ہے. ممکن نے اس نے مجمع میں شریک لوگوں کے نعروں کا جواب ڈھینچوں ڈھینچوں کہہ کر دیا ہو

  95. Bawa says:

    السلام و علیکم – گلٹی بھائی جی

    لگتا ہے چیف جسٹس کے عمرے پر چلے جانے کی وجہ سے اسکو آج کل چھٹی دی ہوئی ہے

    :) :)

  96. Guilty says:

    Bawa said:
    السلام و علیکم – گلٹی بھائی جی

    لگتا ہے چیف جسٹس کے عمرے پر چلے جانے کی وجہ سے اسکو آج کل چھٹی دی ہوئی ہے
    ……………………………………………………………………..

    یہ بات نہیں با وا جی

    بات یہ ھے کہ جس طرح ایم کیو ایم نے چیف صاحب اور چیف کی عدالت کی بے عزتی کی۔

    اور جس طرح بلاول نے چیف پر کھلی آوازیں کسیں ھیں

    اور چیف نے جس طرح گیلانی، کیانی ، الطاف، آرمی سب کو چوکے مار ھیں

    میرا موقف ٹھیک ثا بت ھوگیا ھے کہ چیف سیاست میں ملوث ھیں اور ان کے پاس سیاسی ایجنڈا ھے

    تو میرا دل کچھ ٹھنڈا ھوگیا ھے کہ چلو چیف کا سیاسی چہرہ کا فی ظا ھر ھوگیا ھے۔

    اور میری بات ٹھیک ثا بت ھوگئی کہ جج اور جرنیل کبھی اصلی نہیں ھوتے۔

  97. asif65 says:

    ایک طرف بے نظیر شیرنی اور طرف نواز شریف شیر ۔ وطن عزیز کو نہ تو شیرنی نے بخشا اور نہ ہی شیر نے ۔ ایک نسل کی شیرنی تو شکاری کی گولی سے ماری گئی ۔ دوسری نسل کا شیر ابھی بچا ہوا ہے ۔

  98. Saleem Raza says:

    میری طرف سے اس فورم پی کے پی کے تمام لکھنمے والوں کو نیا سال مبارک ہو۔
    اور میری دعا ہے کہہ اللہ تعالی اس ملک اور قوم کے لوُٹنے والوں سے نجات فرماے۔

  99. pkpolitician says:

    @Admin

    ایڈمن جی نیا سال شروع ہو چکا ہے آپ کو بھی نیا سال مبارک ہو، آپ سے درخواست ہے کہ نیا دھاگہ کھول دیں۔

  100. Guilty says:

    asif65 said:
    ایک طرف بے نظیر شیرنی اور طرف نواز شریف شیر ۔ وطن عزیز کو نہ تو شیرنی نے بخشا اور نہ ہی شیر نے ۔ ایک نسل کی شیرنی تو شکاری کی گولی سے ماری گئی ۔ دوسری نسل کا شیر ابھی بچا ہوا ہے
    ………………………………………………………

    سر کار میری جا ن۔۔۔۔۔۔۔۔۔ گولی سے مرنے والی شیرنی نے اپنے بھائی کی لاش گرائی تھی۔

    پھر گد ھے نے شیرنی کی لا ش گرادی۔

    شیرصاف ستھری سیاست پر یقین رکھتا ھے اور لاشوں کی سیاست نہیں کرتا۔

    انشا اللہ شیر پر اللہ کا کرم جاری رکھے گا

  101. قیس انور says:

    کینیڈا کا چاند
    شیخ اسامہ بن لادن کے آہنی پرندوں کے ذریعے آسمانوں پر اٹھاے جانے کے بعد شیخ طاہر القادری کا ظہور ہوچکا ہے . ستر کی دھائی میں مغرب سلفی ہوا بیسویں صدی کے آخر میں دوبارہ روشن فکر . اکیسویں صدی کے لبرل صحیفوں میں تکرار سے ذکر ہے ا کہ نجات میانہ رو اسلام میں ہی ہے .تب مغرب بریلوی ہوا اور اور پھر کینیڈا کا چاند زمین پر اترا. ہمیشہ کی طرح الطاف حسیں نے وقت پر حق کو پہچانا . طاقت کا توازن بدل رہا ہے . پاکستان آرمی پار ٹی غلامی رسول کی طرف مائل ہو گی . جواد ایس خواجہ پہلے ہی شیوخ کی نذر کرم کا خواہاں ہے . تیسری دنیا کی پسماندگی کو نوآبادیاتی نظام اور سرمایه داری کی بجایے تیسری دنیا کے حکمرانوں کی ناہلی کا نتیجہ قرار دینے والا لبرل فلسفہ پہلے ہی اسلامی فلسفے کی شکل میں ڈھل چکا ہے . عدلیہ ، . فوج ، میانہ رو اسلام ، عالمی سرمایہ داری سب کا فلسفہ ایک . اب زرداری ، نواز شریف . عمران خان ، دفاع پاکستان ، طالبان سب کے پرانے حصّے ختم . چودہ تاریخ سب کے نئے حصّےکا فیصلہ کرے گی . شیعہ نسل کشی کو روکنا ، احمدیوں پر ظلم و ستم کے خلاف مؤثر آواز اٹھانا ، عسائیوں اور ہندوؤں کے استحصال کے خلاف اقدامات فی الحال نیے لبرل ایجنڈہ کا حصہ نہیں
    خوش آمدید کینیڈا کے چاند

  102. Saleem Raza says:

    ایے محبت زندہ باد۔ زندہ باد۔
    چوھدری سجاعت زندہ باد ۔ اے پرویز الہی زندہ باد،

    سب سے بڑ کر الطاف بھائی زندہ باد۔ پاکستان کی قوم زندہ باد۔

  103. Saleem Raza says:

    الطاف بھائی کا پاکستان انے کا مطالبہ مسترد۔ کارکناں

    بلاول کےالیکشن میں حصہ لینے کا سن کر کارکناں میں خوشی کی لہر دوڑ گئی،

    او میرے خدا کون ہیں یہ کارکناں او مھجے کوئی بتاو۔ یہ کون قوم کے ناسوُر ہیں
    جن کے اندر خوشی کی لہر دوڑ جاتی ہے ۔

  104. Saleem Raza says:

    گلٹی بھائی ۔
    یہ آصف بھائی نئے نئے مولوی لگے ہیں ، اپکو پتہ ہی ہر نیئ چیز کوقعلفی لگی ہوتی ہے۔
    آہستہ آہستہ بات ان کی سمجھ میں آنی شروع ہوجاے گی ۔
    اس لیے ان کو نعرے مار لینے دیں ۔

  105. ukpaki1 says:

    salam
    today i got a very thought provoking message from a frind of mine.. let me share it….
    This is 2013. for a minute let’s suppose only one digit changed and this was 2113. where would you be? your wealth? your job? your family? everything is finished, except for your good deeds, both good deeds and bad deeds. Just like it happened to ppl of 1913, 1813, 1714. where r they now? so do TAUBA from bad deeds & do good deeds today. shaitan deceives us that we have long life for that but we don’t have much time…. think about it….!
    May ALLAH bless Pakistan and Pakistanis

  106. ukpaki1 says:

    السلام و علیکم

    دنیا کے بیشتر بڑے اور اہم شہروں کی طرح لندن خاص کر سینٹرل لندن میں بھی ہر سال 31 دسمبر کی رات کو سال نو کا جشن منایا جاتا ہے اور لندن آئی کے ارد گرد بہت زبردست آتشبازی کی جاتی ہے جو کہ دیکھنے سے تعلق رکھتی ہے۔ جس کو دیکھنے کیلیے بڑی تعداد میں لوگ وہاں آتے ھیں اور اس دن ٹرین، ٹیوبز اور بسیں بھری ہوتی ہیں۔ خیر میرا یہاں یہ سب لکھنے کا مقصد ان تقریبات کی تعریف کرنا نہیں بلکہ ایک ایسی بات بیان کرنا ہے جس کا مشاہدہ جب بھی کرتا ہوں تو اللہ کا شکر ادا کرتا ہوں اور اس کے بعد جو لوگ اپنے حواس میں نہیں ہوتے تو ان کے اوپر افسوس کرتا ہوں۔
    عام حالات میں بظاہر معقول نظر آنے والے اور نظم و ضبط کی پابندی کرنے والے لوگ اس دن اس طرح کی حرکات کررہے ہوتے ھیں یا اس حالت میں ہوتے ھیں کہ اس وقت ان میں اور جانوروں میں تمیز کرنا مشکل ہوجاتا ہے۔ نشے میں دھت یہ لوگ شاید اس وقت عقل و دانش سے کوسوں میل دور ہوتے ھیں۔ اس کے علاوہ گوریاں چاہے وہ جوان یا عمر رسیدہ ہی کیوں نہ ہوں اس موسم میں بھی نیم عریاں ہوتی ہیں اور اکثر چونکہ حواس میں نہیں ہوتیں تو موقع پرست لوگ جو بہت بڑی تعداد میں وہاں ہوتے ھیں جن میں ایشائی خاص کر پاکستانی لڑکے بھی ایسے مواقع کا بھرپور فائدہ اٹھاتے ھیں۔ ایسی حالت دیکھ کے ان لوگوں پہ ترس بھی آتا ہے اور یہ احساس بھی ہوتا ہے کہ یہ لوگ شاید اس وقت انسان کے درجے پہ نہیں ہیں کیونکہ انسان اور جانور میں بنیادی فرق عقل کا ہے اور شاید اس وقت ان کو اپنے رشتوں تک کی تمیز نہیں ہوتی۔
    شکر اللہ کا میں اس بات پہ بجا لاتا ہوں کہ اللہ نے ہمیں شراب جیسی لعنت جسے ام الخبائث بھی کہا جاتا ہے سے محفوظ رکھا ہوا ہے۔
    ویسے تو ہوش و حواس سے عاری یہ لوگ ہر ہفتے کے آخر پہ بھی ہوتے ھیں، لیکن جو مناظر سال نو پہ ہوتے ھیں وہ ایک باضمیر انسان کو کبھی اچھے نہیں لگ سکتے۔

    اللہ رب العزت ہم سب ان خرافات سے بچنے اور صراط مستقیم پہ چلنے کی توفیق عطا فرمائے۔ آمین۔

  107. A L i Ch says:

    Do You Know Who Fought and Stood Against Those who Tried to Destroy HEC over Fake Degree Issue ?

    Abid Sher Ali Stood against Sardar Asif (who is Now PTI Leader) and Exposed him

    Noora Kushti Kon Karta Hai ?

    [img]http://sphotos-g.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-ash3/68965_381715351927023_1114892223_n.jpg[/img]

  108. A L i Ch says:

    Info bout bilawal house in Lahore (Insight From Behria Town)

    Area 110 kanal
    4 buildings
    Bomb proof bullet proof walls
    Budget widout land 500 million
    Land price 1100 million
    Mr zardari residency hv all d latest communication facility for propoganda against pml n
    A helipad
    Bullet proof windows n doors
    Wall width is 3.5 feet
    Only landscape plantation is of 10 crore
    Painting in his own bedroom worth 7 million
    Overall arta worth of 25 crore
    N exact design of udey saddams palace

    Still the Target of all Parties is METRO BUS Service 😀

    [img]http://sphotos-g.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-snc6/267870_381707478594477_883144445_n.jpg[/img]

Leave a Reply